Hop til indhold

Online søgning

Featured Replies

Skrevet

Hvor henne  træffer I private sex aftaler, chats mv.....? Altså online

Mange sider kræver penge eller er direkte fup

OBS...det er kvinder der søges

Skrevet
  • Author

Tak for dit svar.

Jeg tænker nu mere private aftaler uden professionelle kvinder der kræver behandling.

Min erfaring er, at dogging siderne er fyldt med max. Liderlige mænd ( nej tak ).

Scor.dk kræver MitID...ellers tak

Hvor går alm. kvinder hen?

Skrevet

Jeg har været heldig på Snapchat nogle gange. Men bliver mødt ret ofte af sugarbabes, eller nogen man ikke skal have noget med at gøre (hvordan du end vælger at forstå dette, så er det sikkert rigtigt).

Men der er en del som jeg er faldet i snak med, og det er blevet til et par møder også. Og jeg startede for ca. 3 måneder siden.

Har et lidt tabubelagt (lovligt) kink, som har givet mig en del kontakter. Det har været fedt at finde nogen som havde et matchende kink!! Jeg skrev det som mit navn, og blev nærmest dagligt kontaktet af nye kontakter. Nogle af dem var så også reelle uden økonomisk incitament. Men. Man skal arbejde for det. (Har ikke lyst til at sige hvilket kink der er, her)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.