Hop til indhold

NY I ODENSE 5052

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/406438

Besøgte hende her forleden. 

Pigen: det sidste billede hvor man ser hende forfra og kan se tato er hende , måske også nogle af de andre billeder. 

Hun er sød smilende og en rigtig lille lækker krop , fantastisk bagdel .

MEN desværre ( efter min mening ) har hun fået lagt fyld i sine ellers super bryster så de er blevet hårde som fodbolde ,  forstår simpelthen ikke hvorfor de gør det ...   den der titifuck jeg havde glædet mig til var jo ikke mulig , den blødhed/formbarhed er ikke til stede, det er muligt det ser godt ud at de stritter lige ud når hun står i positur, men men altså .

det skal så siges hun er berøringsvenlig og gerne med på de ting jeg foreslog så det kan jeg ikke klage over , og ride kan hun , se hendes krop/bagdel når hun sidder omvendt og kikker bagud er super og en doggi , meget velformede bagdel skøn at se på. 

Så jo hun er da et besøg værd, hun giver også en fin 69, godt blow. 

Men mega ærgeligt hun har fået fyld i sine bryster.

Skrevet
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/406438

Besøgte hende her forleden. 

Pigen: det sidste billede hvor man ser hende forfra og kan se tato er hende , måske også nogle af de andre billeder. 

Hun er sød smilende og en rigtig lille lækker krop , fantastisk bagdel 

Dejligt at høre der ikke er noget fake eller lignende. Blow er med kondom eller? Og postnr 5052 findes vist ikke, hvad er det rigtige?

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 15 minutter siden:

Dejligt at høre der ikke er noget fake eller lignende. Blow er med kondom eller? Og postnr 5052 findes vist ikke, hvad er det rigtige?

jeg fik uden , men om det er standart ved jeg ikke.  fåborgvej 

• 3 weeks later...
Skrevet

Der er kun 1 billede som måske kunne være hende og det er det hvor hun kysser et billede,

jeg synes jeg kan genkende Columbianerne-numsen, som jeg ikke vil kalde lille som der står i annoncen.

Jeg havde en fin oplevelse... kvinden som man møder er vel ca 30 år, Columbianer, fine kasser, stor mås ( lidt for stor til min smag ), men heldigvis flad mave og hun gav mig en fin oplevelse, men jeg synes det er træls på godt jysk når der er falske billeder i annoncen... jeg synes dog hun var ok køn til ikke at vende om. Men venner det er ikke hende i annoncen!!!!

• 4 months later...
Skrevet

Lidt ved en tilfældighed fik jeg en aftale med Lucia, da en anden aftale blev aflyst. Hurtig og præcis kommunikation.

Dejligt sted med parkering lige udenfor og fint værelse. God modtagelse af den smukke Lucia so i hvert fald ligner pigen på billederne så godt at det kunne være hende. 

Vi aftalt 60 minutter cocktail og det forløb dejligt. Meget dejlig dame at være sammen med og da jeg fik udløsning i doggy indenfor de første 30 minutter tilbød Lucia lidt massage, som jeg takkede ja til. Det er så dejligt at får kærlig oliemassage når man bare er helt afslappet. 

Lucia skriver at hun har en lille fin numse….. jeg ved ikke, men jeg ville nok kalde den dejlig stor, fast, fyldig, sexet og meget, meget betagende. Meget lækker:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.