Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

jeg søger en sød thai dame (alder gør ingen forskel) som nyder og er god til at pirre en ved anus og ikke er bange for at stikke en finger op :D gerne omkring Aarhus, Randers, Skanderborg, Vejle :) 

Har kun besøgt i Aarhus, men vil gerne køre for god kvalitet :D 

jeg har indtil videre besøgt jordbrovej 17 som er god til at gøre det lækkert med hendes dildo ;) 

meedee som er virkelig god til at pirre, men ikke rigtig vil stikke en finger op

Har i nogle anbefalinger? :)  modtager også pb 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ringrideren skrev, for 1 time siden:

Hey

jeg søger en sød thai dame (alder gør ingen forskel) som nyder og er god til at pirre en ved anus og ikke er bange for at stikke en finger op :D gerne omkring Aarhus, Randers, Skanderborg, Vejle :) 

Har kun besøgt i Aarhus, men vil gerne køre for god kvalitet :D 

jeg har indtil videre besøgt jordbrovej 17 som er god til at gøre det lækkert med hendes dildo ;) 

meedee som er virkelig god til at pirre, men ikke rigtig vil stikke en finger op

Har i nogle anbefalinger? :)  modtager også pb 

Du kunne jo lige så godt, gøre det selv,med en gummihandske og godt med glidecreme, har selv prøvet det, men det tændte mig desværre ikke, men så fik jeg prøvet det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamderfrække skrev, 1 time siden:

Du kunne jo lige så godt, gøre det selv,med en gummihandske og godt med glidecreme, har selv prøvet det, men det tændte mig desværre ikke, men så fik jeg prøvet det..

Ahh mester, det er jo ikke helt det samme vel ? Ligesom han heller ikke bare kan køre hænderne hen over sin egen krop i stedet for at gå til massage, eller at kneppe sin egen klør fem ikke er det samme som at være sammen med en dejlig kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mange år siden jeg sidst har besøgt hende, men Kat i Randers plejer at være glad for at slikke en i numsen. Så mon ikke også hun gerne fingerknepper dig?

Hun skulle være på: Lek Thaimassage Mariagervej 50  Randers. Det er i hvert fald hvad andre folk herinde siger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...