Hop til indhold

Numseleg til manden

Featured Replies

Skrevet

Hey

jeg søger en sød thai dame (alder gør ingen forskel) som nyder og er god til at pirre en ved anus og ikke er bange for at stikke en finger op :D gerne omkring Aarhus, Randers, Skanderborg, Vejle :) 

Har kun besøgt i Aarhus, men vil gerne køre for god kvalitet :D 

jeg har indtil videre besøgt jordbrovej 17 som er god til at gøre det lækkert med hendes dildo ;) 

meedee som er virkelig god til at pirre, men ikke rigtig vil stikke en finger op

Har i nogle anbefalinger? :)  modtager også pb 

Skrevet
Ringrideren skrev, for 1 time siden:

Hey

jeg søger en sød thai dame (alder gør ingen forskel) som nyder og er god til at pirre en ved anus og ikke er bange for at stikke en finger op :D gerne omkring Aarhus, Randers, Skanderborg, Vejle :) 

Har kun besøgt i Aarhus, men vil gerne køre for god kvalitet :D 

jeg har indtil videre besøgt jordbrovej 17 som er god til at gøre det lækkert med hendes dildo ;) 

meedee som er virkelig god til at pirre, men ikke rigtig vil stikke en finger op

Har i nogle anbefalinger? :)  modtager også pb 

Du kunne jo lige så godt, gøre det selv,med en gummihandske og godt med glidecreme, har selv prøvet det, men det tændte mig desværre ikke, men så fik jeg prøvet det..

Skrevet
hamderfrække skrev, 1 time siden:

Du kunne jo lige så godt, gøre det selv,med en gummihandske og godt med glidecreme, har selv prøvet det, men det tændte mig desværre ikke, men så fik jeg prøvet det..

Ahh mester, det er jo ikke helt det samme vel ? Ligesom han heller ikke bare kan køre hænderne hen over sin egen krop i stedet for at gå til massage, eller at kneppe sin egen klør fem ikke er det samme som at være sammen med en dejlig kvinde.

Skrevet

Det er mange år siden jeg sidst har besøgt hende, men Kat i Randers plejer at være glad for at slikke en i numsen. Så mon ikke også hun gerne fingerknepper dig?

Hun skulle være på: Lek Thaimassage Mariagervej 50  Randers. Det er i hvert fald hvad andre folk herinde siger. 

Skrevet

Du kan tage på besøg hos Kesa i Randers , det er ikke thai, men hun er med på det du ønsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.