Hop til indhold
smilefrankie

en fisse der smager som den skal

Recommended Posts

hej

er der nogen der kan anbefale en pige hvis fisse smager som en rigtig fisse skal ...musty mv. dvs ikke smagsløs og sæbet og med diverse cremer. men en rigtig kvindefisse ..som i ved ....

Mvh Smilefrankie

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

er der nogen der kan anbefale en pige hvis fisse smager som en rigtig fisse skal ...musty mv. dvs ikke smagsløs og sæbet og med diverse cremer. men en rigtig kvindefisse ..som i ved ....

Mvh Smilefrankie

Den er sgu svær, men jeg havde en gang en veninde, som serverede en hel aften til en fest - efter festen tog vi hjem til hende og hun smagte som en rigtig fisse, sådan lidt svedigt, sødt og salt  :P  PS. hun var rødhåret  :D

Ellers smager mange fisser ikke rigtig af noget - måske fordi de er for nyvaskede  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

Mvh Smilefrankie

Du kunne evt. tage det sorte kys med så er der mere duft og smag i oplevelsen :P

bed hende om at lade være med at vaske sig inden, god appetit :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

vi kan lave en aftale

du betaler for at jeg knalder en du vil slikke fisse på, så er du velkommen til at besøge hende lige bagefter  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg ved godt hvad du mener. Jo jeg synes at den der specielle smag af nyvasket og stadig smag af pige der har været glad et stykke tid er ret nem at finde. Du bliver dog nok nødt til at købe et par timer, og då holde dig fra "fadet" den første time, og nøjes med at kysse og danse.

Eller du kan træffe en speciel aftale med pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte engang Nicki Naugthy ( nu hedder hun Jenna) og hun smagte skønt og af rigtig fisse! Jeg var den første den dag og hun havde taget en lur inden jeg kom, så det hjalp sikkert. Hun tager også imod sorte kys og stikker man tungen imod giver hun efter. Fanme frækt!

Ellers vil jeg anbefale dig at lave en aftale med en dansk pige om at du er den første den dag og at hun ikke skal gå sæbeamok inden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...