smilefrankie 0 Skrevet 28. Februar, 2014 hej er der nogen der kan anbefale en pige hvis fisse smager som en rigtig fisse skal ...musty mv. dvs ikke smagsløs og sæbet og med diverse cremer. men en rigtig kvindefisse ..som i ved .... Mvh Smilefrankie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 28. Februar, 2014 hej er der nogen der kan anbefale en pige hvis fisse smager som en rigtig fisse skal ...musty mv. dvs ikke smagsløs og sæbet og med diverse cremer. men en rigtig kvindefisse ..som i ved .... Mvh Smilefrankie Den er sgu svær, men jeg havde en gang en veninde, som serverede en hel aften til en fest - efter festen tog vi hjem til hende og hun smagte som en rigtig fisse, sådan lidt svedigt, sødt og salt PS. hun var rødhåret Ellers smager mange fisser ikke rigtig af noget - måske fordi de er for nyvaskede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Marts, 2014 hej er der nogen der kan anbefale en pige hvis fisse smager som en rigtig fisse skal ...musty mv. dvs ikke smagsløs og sæbet og med diverse cremer. men en rigtig kvindefisse ..som i ved .... Mvh Smilefrankie Du kunne evt. tage det sorte kys med så er der mere duft og smag i oplevelsen bed hende om at lade være med at vaske sig inden, god appetit 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 1. Marts, 2014 vi kan lave en aftale du betaler for at jeg knalder en du vil slikke fisse på, så er du velkommen til at besøge hende lige bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smilefrankie 0 Skrevet 1. Marts, 2014 ah kom nu ......er der ingen der kender en sød tøs med en super fin , ren med god fissesmag og lugt som da man tog teenage pigerne i trusserne til an fest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Marts, 2014 Jeg ved godt hvad du mener. Jo jeg synes at den der specielle smag af nyvasket og stadig smag af pige der har været glad et stykke tid er ret nem at finde. Du bliver dog nok nødt til at købe et par timer, og då holde dig fra "fadet" den første time, og nøjes med at kysse og danse. Eller du kan træffe en speciel aftale med pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen19 41 Skrevet 1. Marts, 2014 Jeg besøgte engang Nicki Naugthy ( nu hedder hun Jenna) og hun smagte skønt og af rigtig fisse! Jeg var den første den dag og hun havde taget en lur inden jeg kom, så det hjalp sikkert. Hun tager også imod sorte kys og stikker man tungen imod giver hun efter. Fanme frækt! Ellers vil jeg anbefale dig at lave en aftale med en dansk pige om at du er den første den dag og at hun ikke skal gå sæbeamok inden:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 1. Marts, 2014 hvad skal en fisse smage af, fisk måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg