Hop til indhold

Kommunikation med en GP over SMS

Featured Replies

Skrevet
Bullaarhus skrev, for 12 timer siden:

Og jeg forstår godt hvis nogle mænd så bliver lidt korte fra hovedet og skriver kort og kontant.

Sidst en kollega af mine skrev en besked til en gæst nogle timer efter han havde skrevet - fordi hun havde været optaget - fik hun besked tilbage hvor der stod "NEJ MIN MAND VIL IKKE HAVE EN TID OG DU SKAL SLETTE HANS NUMMER!!!!!!".. Hvordan vil du have man skal skabe kontakt når det er risikoen man løber.? 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 10 timer siden:

Nå tusind tak.. skal man høre det i nettet eller er der ved kiosken?

Jeg har lige købet en i Netto

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Sidst en kollega af mine skrev en besked til en gæst nogle timer efter han havde skrevet - fordi hun havde været optaget - fik hun besked tilbage hvor der stod "NEJ MIN MAND VIL IKKE HAVE EN TID OG DU SKAL SLETTE HANS NUMMER!!!!!!".. Hvordan vil du have man skal skabe kontakt når det er risikoen man løber.? 

Det er derfor mine SMSer til kollegaen er afsluttet sådan her stort set hver gang :lol: ;)

“Ps. ingen diskretions hensyn denne vej du svarer bare når du har set besked og har tid til at svare ☺️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.