Hop til indhold

Kommunikation med en GP over SMS

Featured Replies

Skrevet

Kære mænder 

Jeg er ret nye i det hele.

Men... Men..Meeen... jeg er ret i chok hvordan nogen mænder skrevet og allerede i første kontakt kalder efter en som om man er en hund. 

Man skriver dem de muligheder som man har for et møde (som enlige allerede står i Annonce), men de prøver med allen mulighed til at lokke en til en anden tidspunkt...  Og hvis man ikke kan der så blev man kaldt useriøst og dump!? 

Men kan man tænke sig, at rende faktisk kan en GP også har en ,,almindelig,, live som skal hænge sammen med almindelig arbejde og børn og ikke bare kan hoppe hvis da er en som vinker med 1000-2000 kr og skal bare af med sin juice med det sammen.

Jeg er rent faktisk taknemmelig så kan jeg udsotere de personer som på ingen måder få love at blev mine kunder.. 

Heldig mig som kan udsotere men lidt tidligere var der er opslaget om kvinder som er handlet... Jeg er rimlige sikker at de mænder lander til sidst ved disse kvinder fordi en kvinde som gøre det ud fra sin fri ville vil sikker ikke tage nogen i måde som behandler en allerede ved første kontakt som en hund. 

Det ville mig rent faktisk interessere hvordan oplever det de andre GP,s den første kontakt til kunder og håndtere det? 

Man risikere jo altid chance til at få en anmeldelse om ,,hun er bare useriøst -spil af tid,, når man afbrudt til sidst bare kommunikation. 

Mvh. Ana

Skrevet

Fint og godt opslag, og jeg forstår ikke at folk ikke opfører sig ordentligt. Men det skal og bør gå begge veje. Jeg har skrevet en del meget høflige og venlige henvendelser til GPs, og det eneste jeg har fået tilbage er larmende tavshed. Og jeg forstår så udemærket at nogle har meget travlt men her skal høfligheden gå begge veje. Og jeg forstår godt hvis nogle mænd så bliver lidt korte fra hovedet og skriver kort og kontant.

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er rimlige sikker at de mænder lander til sidst ved disse kvinder fordi en kvinde som gøre det ud fra sin fri ville vil sikker ikke tage nogen i måde som behandler en allerede ved første kontakt som en hund.

Det er selvfølgelig ikke altid sådan det foregår, men du har desværre nok ret i at det kan forekomme.

Nu skal jeg ikke svare på GP'ernes vegne, men du gør det rigtige ved at frasortere de spader (fools) som ikke kan respektere et nej.

Det med dårlige anmeldelser er bare en del af gamet og en "erhvervsrisiko" du må tage. Til gengæld tror jeg så også at du vil få gode anmeldelser - det håber jeg da! :)

Skrevet

Nogle mænd er desværre trælse typer, og jeg tror især dette miljø kan lokke dem frem. Jeg synes bare du skal ignorere og blokere dem, hvis de bliver for trælse. I forhold til anmeldelser, så synes jeg EG er gode til at være skeptiske når nye brugere kommer med en dårlig anmeldelse uden beviser, især hvis GP kommer og forsvarer sig selv. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 54 minutter siden:

Det ville mig rent faktisk interessere hvordan oplever det de andre GP,s den første kontakt til kunder og håndtere det? 

Jeg har i hvertfald erfaret, de de mænd der henvender sig blot med et "Hej", ""Kan du nu", beder om billeder eller lignende intetsigende henvendelser, som oftest er tidsspilde. De mænd der præsenterer sig, og skriver hvad de ønsker, hvor længe og hvornår ender meget oftere med en aftale.

Men oplever bestemt også at det som regel forventes, at jeg smider alt hvad  jeg har i hænderne ved en henvendelse, på trods af at der står i min annonce, at jeg sjældent kan med kort varsel. 

Jeg skal dog også have det praktiske og planlægningen på plads, samt forberede mig, når jeg skal ses med gæster.

Jeg siger i hvertfald pænt nej tak til den type mænd, der ikke kan forstå eller respektere det, og ønsker dem held og lykke i deres søgen, hvis jeg ikke kan tage imod dem.

Skrevet

Hvis nogen laver en dårlig anmeldelse pga DE ikke kan læse en annonce, eller skrive ordentlig, så får de bare til genmæle. Det vil aldrig forhindre mig i at afvise, ignorere, blokere eller nej takke useriøse henvendelser.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
Bullaarhus skrev, for 51 minutter siden:

Fint og godt opslag, og jeg forstår ikke at folk ikke opfører sig ordentligt. Men det skal og bør gå begge veje. Jeg har skrevet en del meget høflige og venlige henvendelser til GPs, og det eneste jeg har fået tilbage er larmende tavshed. Og jeg forstår så udemærket at nogle har meget travlt men her skal høfligheden gå begge veje. Og jeg forstår godt hvis nogle mænd så bliver lidt korte fra hovedet og skriver kort og kontant.

Kommer an på definition af høflig og venlig henvendelse

Jeg har nogen der skriver lange paragraffer om hvad de er til og hvad de vil gøre ved mig.

Jeg har dem der skriver: kæft du er lækker og har godt nok store patter.

Men de booker jo ikke.

Jeg kan ikke svarer alle der skriver, det er ikke for at være uhøflig, men har taletidskort.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan ikke svarer alle der skriver, det er ikke for at være uhøflig, men har taletidskort.

Netop derfor har jeg valgt at skrive i min annonce at bookinger kun foregår på mail eller Whatsapp.. 

Skrevet

Jeg tror denne her branche lidt forstærker det gode og det dårlige i mænd. Nogle tænker du bare skylder dem en hurtig tømning, de betaler dig jo, så ingen grund til at været høflig eller noget, og det siger jo nok noget om hvordan de er som mennesker.

Andre synes det er spændende at møde et andet menneske, vin heller lære jer bare lidt af kende og går op i at behandle en gp med den samme respekt jeg ville behandle enhver anden kvinde med. Jeg betragter mine møder lidt som en date eller i hvert fald et booty call og går op i vi bruger to har den bedst mulige oplevelse. Det siger forhåbentlig noget om hvilken type menneske jeg er :)

Skrevet
DarrogMig skrev, for 8 minutter siden:

Netop derfor har jeg valgt at skrive i min annonce at bookinger kun foregår på mail eller Whatsapp.. 

Jeg tør ikke længere tage nogen over mail, da jeg havde en der bookede mig over mail med.at han ville lege med mine bryster. Hans leg var slå hårdt med knytnæve på mine bryster. Troede seriøst han havde ødelagt dem.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tør ikke længere tage nogen over mail, da jeg havde en der bookede mig over mail med.at han ville lege med mine bryster. Hans leg var slå hårdt med knytnæve på mine bryster. Troede seriøst han havde ødelagt dem.

Ej, det er jeg virkelig ked af at høre!

Håber du er kommet okay igennem det, selv om det virkelig lyder til at være en hård oplevelse Og ikke bare er noget man lige kommer "igennem" 

Kunne Whatsapp så ikke være en løsning? Der har du stadig adgang til deres tlf nummer og kan udelukke dem du ikke kan verificere. 

Jeg forstår at sådan en oplevelse søtter sig og får dig til at være ekstra forsigtig - pas på dig selv 

Skrevet
DarrogMig skrev, Lige nu:

Håber du er kommet okay igennem det, selv om det virkelig lyder til at være en hård oplevelse Og ikke bare er noget man lige kommer "igennem" 

Kunne Whatsapp så ikke være en løsning? Der har du stadig adgang til deres tlf nummer og kan udelukke dem du ikke kan verificere. 

Jeg forstår at sådan en oplevelse søtter sig og får dig til at være ekstra forsigtig - pas på dig selv 

Tager imod bookinger på Whatsapp og sms, men ikke længere mail efter.det.

Jo det tog lidt tid at komme over det, også fordi han fik mig i aflåst sideleje og da det første knytnæve slag.kom lå jeg og tænkte: var det en knytnæve.

Så det gør jeg er mere påpasselig. 

Skrevet

WhatsApp eller måske et telefonnummer med MobilePay tilknyttet. Jeg bruger netop mit private nummer med tilknyttet MobilePay fordi jeg tænker det giver pigen lidt ekstra tryghed at hun kan verificere mig.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 1 minut siden:

Tager imod bookinger på Whatsapp og sms, men ikke længere mail efter.det.

Jo det tog lidt tid at komme over det, også fordi han fik mig i aflåst sideleje og da det første knytnæve slag.kom lå jeg og tænkte: var det en knytnæve.

Så det gør jeg er mere påpasselig. 

Det lyder godt nok også som en væmmelig situation, øv :(

Skrevet
Skilgannon skrev, for 1 minut siden:

Det lyder godt nok også som en væmmelig situation, øv :(

Det var pisse ubehageligt og da han var færdig, hans kolde måde at spørge på hvor der var et sted han kunne vaske hænder.

Jeg sad bare og tænkte, lige meget hvad, han kommer ikke til at se mig græde.

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 34 minutter siden:

Kommer an på definition af høflig og venlig henvendelse

Jeg har nogen der skriver lange paragraffer om hvad de er til og hvad de vil gøre ved mig.

Jeg har dem der skriver: kæft du er lækker og har godt nok store patter.

Men de booker jo ikke.

Ja. Det er også lige det med taletidskort.

Beskider som jeg kan læse med det samme at de er ikke fra Danmark eller Tyske/Skandinaviske lænder og skrev på engelsk svar jeg overhovedet ikke tilbage. Jeg har tydelig skrev med hvem jeg vil arbejde sammen.

Men en hver besked koster og da er 200 kr. Hurtig brugt. Øv øv.

Skrevet

Men tror vist bare det vigtige til trådstarter er: svar dem du vil og kan

Resten hvis ikke de virker seriøse, ignorere eller blokere.

De fleste mænd har som regel forståelse for du ikke kan svarer.

Skrevet
Skilgannon skrev, for 10 minutter siden:

WhatsApp eller måske et telefonnummer med MobilePay tilknyttet. Jeg bruger netop mit private nummer med tilknyttet MobilePay fordi jeg tænker det giver pigen lidt ekstra tryghed at hun kan verificere mig.

Det giver lige netop en enorm tryghed at man kan verificere et nummer, særligt gennem MobilePay. Tak for at sætte det gode eksempel.

Skrevet
  • Author
DarrogMig skrev, for 12 minutter siden:

Gadinen. Hvad for et træls oplevelse øv. Jeg har så ondt af dig. Og jeg frygter spdan faktisk selv.

Jeg tag også altid telefon nr. På den måde kan man faktisk finder alt ud fra de. Over Mobilpay finder man deres naven og så kan man finde disse på FB...og i nettet. Og først på alle steder ser jeg ingen advarsel siger jeg ja til en aftale.

Men her ind har stået min mail adresse og nu få jeg haete mails fra en T Peterson som føler sig angrebet af den opslag her.

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 15 minutter siden:

Gadinen. Hvad for et træls oplevelse øv. Jeg har så ondt af dig. Og jeg frygter spdan faktisk selv.

Jeg tag også altid telefon nr. På den måde kan man faktisk finder alt ud fra de. Over Mobilpay finder man deres naven og så kan man finde disse på FB...og i nettet. Og først på alle steder ser jeg ingen advarsel siger jeg ja til en aftale.

Men her ind har stået min mail adresse og nu få jeg haete mails fra en T Peterson som føler sig angrebet af den opslag her.

T Petersen skriver til alle... igen ignorere haters ❤️

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 5 minutter siden:

T Petersen skriver til alle... igen ignorere haters ❤️

Nå nu har jeg allerede ja et en egen trade ud fra T Petersen.. har læst din kommentar for sent.

Men tak for svar. 

Jeg er ked af at du har oplevet det som du har skrev. Øv øv. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 12 minutter siden:

Ham får jeg også mails fra hver gang jeg sætter en annonce op på annoncelight. 

Jeg gik også fra at føle mig angrebet, til nu at synes at han må have et meget sørgeligt liv, siden at det er hvad han bruger sin tid på. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 50 minutter siden:

Men en hver besked koster og da er 200 kr. Hurtig brugt. Øv øv.

Lebara har abonnement til 19kr pr måned. Fri sms.. 

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Lebara har abonnement til 19kr pr måned. Fri sms.. 

Nå tusind tak.. skal man høre det i nettet eller er der ved kiosken?

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 1 minut siden:

skal man høre det i nettet eller er der ved kiosken?

Øhhh jeg bestilte vist bare på deres hjemmeside..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.