Hop til indhold
Raphael

Bee - Fredericia - OK på grænsen til det dårlige

Recommended Posts

God aften, de Herrer.

Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg ville prøve noget nyt denne gang. Valget faldt på Ammy, da jeg havde lyst til store bryster, men jeg måtte nøjes med Bee. Det skal siges, at det var min egen fejl. Jeg troede, at man fik, hvad man bestilte over SMS, men man skal åbenbart nævne, hvilken pige man skal have når man kommer. Begynder fejl... :lol:

Området

Området er indenfor voldene i Fredericia, i nærheden af en mongolsk bbq, dog følte jeg ikke, at man var alt for udsat. Der er ingen bagindgang, så man står ud til vejen, men der blev hurtigt svaret på dørklokken, og det hjalp også, at der var et indhuk indtil døren, så man kunne stå i læ fra regnen. 

Værelset

Der var fint med plads på værelset med en massagebriks i midten. Der var også et spejl, man kunne bruge til at nyde synet fra flere vinkler. Jeg fandt det dog ubehageligt, at jeg kunne høre andre kunder, og de også kunne høre os. Hun havde sat traditionel thai stemningsmusik på, hvilket egentlig var meget afslappende. 

Pigen

Allerede da vi stod på værelset kunne jeg godt se, at det ikke var Ammy, men hun virkede egentlig meget sød, så jeg tænkte pyt. Hun havde nogle fine,  ægte bryster, men der fulgte også lidt hængemave med, det generede mig dog ikke. Hun havde rimelig mange tatoveringer, hvilket er lidt et turn off for mig, men det ser man selvfølgelig først når man har betalt. Ansigtet havde en del ar fra akne. 

Akten

Jeg havde bestilt 30 minutter fp til 800 kr. Endte på 1050 kr for 45 minutter. 

Hun startede ud med at spørge, om jeg ville have massage, men jeg ville hellere starte på det sjove, og så gemme det til sidst. Vi smed tøjet, og jeg lagde mig op på briksen, hvor hun tantekyssede lidt, og derefter slikkede på mig fra brystet og ned til pikken, hvor den så blev finpudset og sprittet af, og så gav hun et blowjob uden kondom, hvilket hun gjorde okay, dog ikke noget specielt. Herefter fandt hun kondom frem, satte sig ovenpå, og red mig. Det var egentlig meget lækkert at se hendes bryster hoppe op og ned, og jeg synes hun gjorde det fint, men hun kørte hurtigt træt.

Vi skiftede over i doggy, og det var meget godt, at kunne se det hele fra siden med spejlet. Efter lidt tid trækker jeg mig ud for at skifte position, men hun tolker det som om, at jeg er kommet, og hiver straks kondommet af. Jeg forklarer, at jeg ikke er kommet, og så siger hun nogle ting på thai, som jeg tolker til at være udtryk for irritation. Jeg foreslår et nyt blowjob, men det ville hun ikke, kun handjob, så jeg satte mig på kanten af briksen, og hun satte sig på gulvet, hvor hun ellers begyndte at file løs. Hun formåede faktisk at give mig et slag i bollerne, der kunne mærkes helt op i lysken resten af besøget. :unsure: 

Jeg kunne godt mærke, at det kunne blive farligt, så jeg foreslog at vi satte et nyt kondom på, hvilket blev mødt af endnu en gang eder og forbandelser på thai, men hun gik trods alt med til det. Vi prøvede lidt missionær, hvor hun egentlig holdte en del øjenkontakt, men det er ikke en position jeg er så vild med, så om i doggy igen. Det blev en kort fornøjelse, fordi hun fik krampe i benet, så tilbage på briksen og få filet min pik. Jeg fik to minutter til at komme, hvilket var fair da tiden var gået, men det gjorde næsten ondt med den omgang jeg fik, så jeg foreslog, at jeg ville betale lidt mere for ekstra tid, hvilket hun accepterede, og så gav hun trods alt endelig et blowjob, der nok mest mindede om at hun kyssede hovedet mens hænderne filede løs. Efter et par minutters tortur kom jeg endelig, og jeg kunne gå derfra efter 45 minutter med en følelse af at have spildt mine penge. Det kunne jeg have klaret bedre selv, og så ville det endda have været gratis. 

Konklusion

Jeg besøger ikke Bee igen. Hun var meget sød til at starte med, men jeg gider ikke attitude når jeg betaler for en service. Sex-delen var okay, det første blowjob var okay men det sidste var ret dårlig, det samme med hendes handjob. 

Jeg er dog stadig lidt lun på Ammy, så vi må se om jeg får tid en dag. 

Links: 

https://annoncelight.dk/showad/387710

https://annoncelight.dk/profile/Sogood

Del dette indlæg

Link til indlæg

prøv dem begge -det er sjov;-) Jeg havde fornøjelsen af bee sammen med en anden(kan ikke huske hendes navn) hvor de havde tilbud på fp 1 time 2 piger 2000kr. kan godt fornemme, at hun ikke har ændret sig så meget... -hun småbrokkede sig -når jeg valgte den anden med større bryster til at kneppe først -og så troede hun -at hun så slap -men hun måtte også igang i en doggy bagefter... der var lidt jalouxi i mellem dem -gjore det lidt sjover og det blev en god stund vi havde sammen alle 3. Men Bee er lidt for trunteagtig til min smag. Så det skal helle ikke være hende jeg kommer der efter igen;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...