Hop til indhold

Dejlig oplevelse med Delia

Featured Replies

Skrevet

Link:

https://nympho.dk/n20072/6921/delia

Skrev til hende og hun virkede allerede meget sød og entusiastisk på whats app. Fik nemt en aftale i stand, som fandt sted på et Hotel nær Hovedbanegården.

Det er pigen fra billederne man møder og hun ligner sine billeder på en prik. Et par billeder er endda taget på hotelværelset. Hun virkede glad og vildt sød, selvom det hurtigt blev tydeligt at hendes engelsk ikke var så godt. Men heldigvis klarede vi det nemt med en smule hjælpe fra Google Translate.

Sexen var god og fræk, men hun var ikke så glad for at kysse og jeg oplevede ikke helt den kæresteoplevelse jeg havde håbet på, selvom hendes personlighed udenfor sengen ellers tydede på god kemi. Men alt i alt stadig en rigtig dejlig oplevelse med en usædvanligt fræk pige.

Hun tilbyder i øvrigt video med ansigt. Men det var lidt for dyrt ift hvad jeg ville give. Da hun ikke har skrevet priser på profilen vil jeg ikke oplyse mere her, men hendes timepriser var standard for den standard af piger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.