Guest Dr.Stiv Skrevet 26. September https://annoncelight.dk/showad/353793 Så har jeg igen været på besøg i Brenderup. Så synes at jeg vil komme med en lille anmeldelse af hende og stedet. Huset ligger dejligt diskret uden for Brenderup, med mulighed for at parkere bag garagen eller huset. Hun er en dejlig dame på omkring de 40 vil jeg tro. Dejlig lille dame, kroppen ser yngre ud end de 40. Hun har dejlige bryster der nok er hjulpet lidt, men jeg kan godt lide dem. Det er hende der er på billederne. Jeg er altid blevet modtaget med smil. Man bliver hurtigt vist ind i massage rummet, som er et hyggeligt lokale i thai stil. Jeg bestilte en omgang massage med hj. Det koster 1000kr for en time. Af med tøjet og op på briksen. Hun er helt nøgen på nær en lille g-string, hun giver en god massage og lade af og til brysterne glide henover min ryg. Der var godt med pirring under massagen, så da hun først havde "tændt" mig, lå jeg med stiv resten af tiden. Der blev sagt vend om og jeg kom om på ryggen. Hun begyndte at lege med min stadig stive pik. Jeg fik trukket hendes g-string til siden så jeg kunne lege med hendes våde fisse imens. Hun gav mig et godt hj og til sidst kom jeg og sendte et par kraftige sprøjt afsted. Efterfølgende blev "værktøjet" gjort rent og den fik lige et kys som afslutning. Dejligt besøg og tiden passer ok. Fra man går ind af døren til man er ude igen gik der ca. en time. En god oplevelse og et dejligt diskret sted. Jeg kommer sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 26. September Tak for det. Jeg har ventet lidt på en anmeldelse af dette sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 27. September Pris for massage med HJ er 700 men b2b er 1.000, så du skulle da gerne have fået b2b? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dr.Stiv Skrevet 27. September niskanen skrev, for 5 timer siden: Pris for massage med HJ er 700 men b2b er 1.000, så du skulle da gerne have fået b2b? Du har ret, det var b2b jeg fik. Jeg har været forbi nogle gange efterhånden, så har nok fået det blandet lidt sammen 700 for massage med hj og 1000 for B2B med hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg