Hop til indhold

My name Mila new grill in Odense

Featured Replies

Skrevet

Trykket var sgu ved at blive lidt højt, så blev i forgårs enig med mig selv om, at det var tid til at det blev lettet. Samtidigt drillede nakke og skulder også, så tænkte thai.

Havde kig på et par stykker, men pludselig dukkede ovenstående forholdsvist nye profil op. Synes at billederne så indbydende ud, men kunne ikke finde noget her på ero.

Tænkte, Nå så tager jeg en for holdet :-)

https://annoncelight.dk/showad/411719

https://annoncelight.dk/profile/Mila0107

Ret hurtig kontakt via sms og fik rimeligt problemfrit lavet en aftale til formiddagen efter.

Mødte op til aftalt tid, døren gik op og tænkte ”Åh nej, det er ikke hende på billederne, jeg vender om!”.

Heldigvis var det kollegaen der lukkede op og lige bagved, fik jeg øje på den mest yndige unge kvinde med det sødeste smil.

Ok ind med mig  :-)

Fik et stort kram og endnu et kæmpe smil, i det helt fine behandlingsrum, resten af stedet er lidt mere uortodoks indrettet.

Det engelske er på thai smalltalk niveau, så kommunikationen går ok, hvis man holder sig til de normale emner. Valgte 1 time FP.

Tøjet af og hold nu op en lækker lille krop! Fast og lækker. Brysterne er hjulpet, hvilket også afsløres på undersiden, men passer super godt til resten. Der er hverken for meget eller for lidt, bare lækkert og samtidigt dejligt berøringsvenligt.

Billederne kan sagtens være af hende selvom ansigtet ikke kan ses. De er i øvrigt også taget på stedet.

Nå til selve akten.

Massagen kan nok mest beskrives som afslapnings/hyggemassage. Dog kombineret med noget mere intensitet på mine problemområder. Alt i alt ok, men nok ikke det jeg vil vælge næste gang.

Efter vendingen gik hun i gang med at klargøre udstyret, hvor både stang og kugler fik en lækker tur i olie og hurtigt gjorde honnør. Kunne godt mærke, at der ikke skulle så meget til for at opnå trykudligning, så måtte standse hende og foreslå, at det nok var min tur til at lege med hende.

Hende ned på ryggen og jeg fik lov at lege med de lystigt strittende vorter, ned over maven og tungen i den lækreste spalte, den har være i, i lang tid. Våd, varm, lille, stram og med god respons på min tunges bevægelser. Husker ikke at jeg har nydt at slikke en GP så meget, men ærligt talt, heller ikke noget jeg, mod betaling, har excelleret så meget i.

Om hun kom eller bare spillede godt ved jeg ikke, men efter nogle sammentrækninger, gav det et sæt i hendes krop hver gang tungen ramte, så bilder mig ind at det var det første ;-)

Mig om på ryggen og dejlig suttetur, hende om på ryggen og mig ind.

Mmmmm, lækkert, stramt og med dejlige naturlige suk og støn.

Desværre tog det ikke lang tid før det, der jo måtte ske, skete. Overtændt og alt for meget overtryk, så fyldte posen med en ordentlig ladning. Øv ville virkelig gerne have givet hende en ordentlig rusketur. At det ikke blev til det, kan jeg dog ikke give Mila skylden for!

Hun klarede oprydning og rengøring af udstyret og jeg blev herefter tilbudt et bad, jeg takkede ja til. Smalltalk, tøj på, kram/kys og blev sendt glad ud af døren.

Alt i alt.

En lækker, sød, serviceminded ung kvinde med en superlækker berøringsvenlig krop.

Kommer jeg igen?

JA helt sikkert!

Tænker dog jeg springer massagen over og i stedet bruger tiden til at sexe med hende ;-)

Skrevet

Tak for god anmeldelse 

Hvor er vi Ca henne i byen

Skrevet
  • Author

En velkendt adresse ikke så langt fra Zoo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.