Hop til indhold

Værts- / værtindegave til orgie

Featured Replies

Skrevet

Efter planen skal jeg for første gang med til et orgie på lørdag, hos et par i deres private hjem. Jeg har prøvet en del gang bangs, men udover oplevelser på swingerklub, må dette tælles som at være en førstegangs oplevelse.

Der betales et symbolsk beløb til snacks og deslige. Men bør man egentlig ikke tage en værtindegave med? Og i så fald, hvad? :)

Skrevet

Det er jo svært at svare på for os udenforstående som ikke kender paret, men en buket blomster er det mest klassiske og som altid modtages vel. Blomsterne skal bare ikke være købt på tanken, men i en blomsterbutik.

God fornøjelse!

Skrevet
  • Author

Jeg kender dem heller ikke... Endnu.

Er annonceret på en anden side på 4 bogstaver som starter med 's'.

Det er mest også et spørgsmål om man 'bør' komme med en værtsgave - som en form for icebreaker. Og blomster er sgu for almindeligt til sådan et arrangement, er det ikke?

Skrevet

En pakke kondomer af "for her pleaure" typen og en scor dunk glidecreme, ville være en passende gave tænker jeg :D

Skrevet
Frederik82 skrev, for 2 timer siden:

En pakke kondomer af "for her pleaure" typen og en scor dunk glidecreme, ville være en passende gave tænker jeg :D

- - - - :lol::lol: :lol:  hørt   hørt   hørt     du er jo genial mand :lol:

Skrevet
Nye tider skrev, for 8 minutter siden:

- - - - :lol::lol: :lol:  hørt   hørt   hørt     du er jo genial mand :lol:

Jeg har arbejdet i magasin i mange år, så jeg ved ét og andet om kvinder og gaver ;) 

Skrevet
Maxxon skrev, for 6 timer siden:

Men bør man egentlig ikke tage en værtindegave med? Og i så fald, hvad? :)

Køb dog en eller to flasker rosevin - hvis ikke hun vil have det, kan du jo altid selv hygge dig med det bagefter :)

Skrevet

Champagne ! Intet virker bedre til at bryde isen end et glas champagne (don’t go cheap) og evt en buket med blomster… 

Skrevet

Fancy chokolade. 
HVER gang! Selv hvis hun er diabetiker vil hun påskønne tanken og kunne give det videre til en veninde.
Skriv hendes navn på så det ikke bliver sådan noget "det kan vi jo lige dele når vi venter på tur". 
Skriv evt. et lille kort eller bare en seddel med en version af:
"Til Truntelunte - må først åbnes i morgen"
"Til Trunteluntes næste alenetid"
"Women cannot live on compliments alone - she needs chocolate, too!"

eller lign.
Man må gerne kunne se at det er fancy chokolade. Ikke en Ritter sport med en post-it på, veller? Hun skal jo mærke der er gjort en indsats, 'ing ;)

Er du ved muffen, eller vil du virkelig score top-points: 
Et gavekort til Wolford. 
Enhver kvinde bør bare een gang i sit liv eje et par Wolford strømper eller gamacher eller eller eller. 
Men husk stadig chokolade... har du købt Wolford (gavekort) kan du godt nøjes med en Toms Guldbar.. med nødder? :wub:
Især hvis du hedder Tom er det et hit med det sidste :D 

Til ham... hmm... tag en fancy øl med til ham, og tilbyd at gå ud med skraldet før du går? :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author

Tak!! Dejligt at høre fra et kvindeligt synspunkt også! Jeg skal vist ud og købe ind i dag :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.