Hop til indhold

Smukke isa er et besøg hver

Featured Replies

Skrevet

Godt nok en slap halvfesen anmeldelse  , efter et besøg  ?  

Skrevet
Troll79 skrev, for 21 timer siden:

Okay pimp daddy :lol:

Brugere her har fået tildelt lang ferie. 
lad være med at afspore tråde med mistænker. Lav rapport. 

• 1 month later...
Skrevet

Men er der nogle, som har besøgt hende og vil give en anmeldelse af besøget?
Hun har trods alt en annonce med billeder og videoer, som ser meget autentiske ud. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen, der har været forbi Isa og oplevet, om hun mon er lige så fræk som TS gav udtryk for?

Skrevet

Det er et par år siden jeg så hende. Ville egentlig ikke kommentere fordi jeg ikke har set hende fornyligt og fordi jeg kun har set hende en gang, og jeg dermed ikke har nylige erfaringer. Men kan skrive et par korte ord fordi anmeldelsen godt kunne være mere detaljeret og fordi der spørges.

Isa taler rigtig fint dansk. Har glemt om det er perfekt eller bare godt. Kommunikation burde ikke være et problem. Har glemt om hun også taler engelsk og jeg talte ikke spansk den gang.

Profilbilledet med rød BH er nogen år gammelt. De andre billeder og videoerne er nyere og nogen af dem er formentlig nye. Det er hende. Jeg tror rigtig alder er højere, men ok i forhold til hvad andre piger oplyser. Brysterne og røven på billederne er lidt større end da jeg så hende. Hun virkede som om hun gerne ville give en god oplevelse.

Så hende kun en gang fordi jeg den gang lidt var en sommerfugl. En ting der for mit vedkommende taler for et muligt genbesøg er at hun er en af de få piger der er her fast (men hun har også haft lange perioder hvor hun ikke har arbejdet). Husk som sagt at jeg ikke har set hende fornyligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.