Hop til indhold

Selina Rørbæk/Hobro

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Længe siden jeg har skrevet en anmeldelse, men hende her Selina kan godt trække en anmeldelse.

Jeg har haft lidt kig på Selina nogle dage- de flotte bryster vendte tilbage for mit blik gang på gang, selvom jeg tænkte de var falske, men i går overvandt lysten alle mine betænkeligheder , og jeg tog kontakt til hende på sms, det gik hurtig og nemt , så efter 15 min mødte jeg hende, kæft hun er bare flot, sikke nogle øjne hun har og så taler hun fint engelsk.

Jeg købte 30 min, med lidt af hvert, hun har ikke et egentligt menu kort, men er åben for forslag.Hun er meget nemt at tale med, jeg synes hun var sjov

Hendes billeder er 100% hende- sikke bryster helt naturlig og berøringsvenlige - nam nam, hun har aldrig født og hendes figur er rigtig lækker, og vi må røre hende overalt, minus fingre i missen.Hun tilbyder ikke analsex, det betyder ikke noget for mig, jeg har prøvet det et par gange, men det siger mig ikke noget

Jeg vil ikke gå længere med detaljer ,bare sige Selina levere varen

Så jeg havde en dejlig halv time med Selina, og skal helt sikkert besøge hende igen- hun tager til Århus i nær fremtid 

Ha en go dag

Servicesboy

https://annoncelight.dk/showad/386797

Redigeret af Servciesboy

Skrevet
  • Author

Hej med jeg

Jeg har her til aften været i kontakt med Selina, hun har ikke haft mange kunder , men jeg tror det gælder alle GP’er her sidst på måneden, jeg har heller ingen penge før mandag , men Selina rykker til Viborg søndag, så kan Midtjyderne få glæde af hendes gode behandling

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.