Hop til indhold

Jeanette, Odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg ville være lidt skeptisk. For godt til st være sandt, men håbet er jo lysegrønt og prisen kender vi jo ikke.

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville være lidt skeptisk. For godt til st være sandt, men håbet er jo lysegrønt og prisen kender vi jo ikke.

Jo pris, 1200 for 45 min 

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 46 minutter siden:

Jo pris, 1200 for 45 min 

Prisen lyder jo ok. Hverken for lav eller for høj. Måske jeg ville tage chancen, men være klar til at vende i døren, hvis der ikke er pigen på fotos, der åbner døren - eller hvis billederne er 10 år gamle og 15 kg lettere. Det er nok det jeg ville tro ikke kunne være usansynligt. Men der kommer også an på hvordan du har det med mere buttede piger osv.

Skrevet

Omvendt kan man jo også være heldig at billederne passer og det bliver en fest.

denne annonce ville jeg også være obs på, men nogen har i hvert fald nydt en skøn pige - andre måske hendes veninde? hvis man søger på 369077

https://annoncelight.dk/showad/369077

det er sgu ikke altid så ligetil

• 1 year later...
Skrevet

Jeg var på besøg hos Jeanette igår.

Billederne er måske nok lidt bedagede, men dejlig er hun.

Service er absolut i top. Jeanette tungekysser rigtig godt. Det er længe siden at min pik har fået sådan en dejlig ridetur. Jeg nåede ikke alle hendes services, men det kan nås ved fremtidige besøg. Og sandsynlighed for at det sker er helt oppe på 100 %

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.