Hop til indhold

Carolina og Kristina i det Jyske/Fyn

Featured Replies

Skrevet

Carolina

Kristina

Besøgte disse to piger sidst, da de var i Aarhus. Ikke nogen threesome, en per dag :)
De bor samme sted og er på tur rundt i Danmark. Fra Rumænien. Mener Carolina sagde at de ville være her et års tid, det synes jeg er lang tid, måske hørte jeg forkert.

Et par søde piger, synes de yder en god indsats. Carolinas billeder virker noget photoshoppede, men synes hun er køn nok i virkeligheden, nok lige en tand ældre end billederne prøver at vise. Hun snakker godt engelsk.
Kristina er noget tynd, med spidse bryster. Kan måske godt virke lidt kold som nogen skriver, men jeg synes den slanke krop er nok til at få en tændt. Lækkert at ligge med hende i 69, hun vil gerne røres ved. Og så kunne den gå i bund i doggy, det var sku også meget lækkert. Hun snakker knap så godt engelsk, men det går.
Kristina tændte mig mest af de to, men Carolina gjorde det også OK. Carolina burde måske blive mere populær pga. de fyldigere bryster, men det er jo hvad man er til. 

God dag til jer!

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.