Elskermælk78 62 Skrevet 24. September Inspireret af en anden tråd hvor jeg blev opmærksom på denne dejlige kvinde https://annoncelight.dk/showad/385677 Vil jeg høre om nogle har erfaring med at facefucke hende. Jeg er heldigvis ikke særlig stor så det bør ikke være et problem hos hende pga størrelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 26 Skrevet 24. September Spørg hende. skriv på Whatsapp. Hun er en megalækker GFE sag. Jeg ved ikke om facefucker noget for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 26 Skrevet 24. September N88 skrev, Lige nu: Spørg hende. skriv på Whatsapp. Hun er en megalækker GFE sag. Jeg ved ikke om facefucker noget for hende. Hvis du læser annoncen så skriver hun jo at det er OK hvis kalorius ikke er for stor. kom igang min ven. Du får sikkert alletiders oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 24. September N88 skrev, for 45 minutter siden: Hvis du læser annoncen så skriver hun jo at det er OK hvis kalorius ikke er for stor. kom igang min ven. Du får sikkert alletiders oplevelse. Forstår ikke helt pointen med dine kommentarer. OP spørger jo ind til, om nogen har erfaringer med hendes facefuck - ikke om hun tilbyder det. Hele pointen med det her forum er jo at man kan dele eller efterlyse specifik erfaring. Det er i øvrigt også utrolig normalt at GP'er ikke heeelt selv står for deres tekster og ikke altid tilbyder det hele når det kommer til stykket. Eller også gør de, men det er ikke specielt godt. For eksempel er der langt mellem bedste og dårligste BJ - bare fordi der står de tilbyder BJ, er der da jo god grund til stadigvæk at spørge efter erfaringer på dette forum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg