Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan se, at ingen endnu har været forbi Nutty, men at mange alligevel er interesserede i hvad hun kan.....??

Stedet kender de fleste af os, Vester Kirkestræde 10 i Randers, som indehaves af massage-legenden Emme, epi-centret for massagen, som man vender tilbage til, når man ikke rigtig har tillid til de andre. Faktisk kendte jeg ikke til Nuttys eksistens, men da jeg vanligt skrev direkte til Emme, så mente hun bestemt, at jeg skulle komme og få en time med hendes nyeste import, Nutty. Nu kender Emme mig efterhånden fra tidligere, og når hun ligefrem anbefaler hende, så er jeg da frisk på at se nærmere.

Nutty er en overordentlig velformet 27-årig thai med de flotteste bryster og rigtig fræk numse og stram talje, fordelt over 47 kg. Hun mødte mig i en kropsnær og kort sort kjole (hvorfor tog jeg hende dog ikke bare bagfra i den kjole?? - det gør jeg næste gang...!!) Føj, hvor var hun fræk, hun mindede om pigerne nede på min datters gymnasie, blot med anden farve hår. Samtidig er Nutty én af de her thai piger, der ligner en "ordentlig" pige, og som ikke ser tvangsanbragt ud, men med en god udstråling og tilpas selvtillid, helt som naboens datter. Og nok så væsentligt i mit univers - hun kysser! Jamen, det er jo langt fra alle, der gør det. Og de bliver helt automatisk slettet i min bog. Sorry. Men der skal sgu kysses i enhver romantisk relation, det kommer helt intuitivt, når jeg ingen tøj har på. 

Nu er der så lige den lille detalje, at Nutty arbejder i samme hus som super-massøsen Emme. Derfor valgte Emme af tage sig af massagen, for derefter at lade festen overtage af Nutty. Bevares, pigen er lige ankommet til DK, og det gør vel ikke nødvendigvis en 27-årig til massage-ekspert. Så det synes jeg var glimrende rettidig omhu fra Emme. Og det gjorde mig heller ikke noget. Emme mestrer jo den hårde massage, så ens hænder nærmest bliver 10 grader varmere efter den kyndige behandling, hvilket føles fantastisk. 

Og Nutty - jeg tror hun er en af dem, der endda bliver endnu bedre af at kende én og få lidt fortrolighed med ombord i selve sexakten. 

En varm anbefaling herfra.

https://annoncelight.dk/showad/408541

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Jeg fik også opfordring fra EMME til at kikke forbi.

Jeg har også været forbi Nutty, dejlig pige og god massage, det frække fejlede bestemt ikke noget.

Hår på missen, til dem der er til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Nutty i Randers flot flot ung pige, massagen var uden pirring.Bj var med, ingen kys , ingen B2B. hun var desværre ikke værd at besøge, brugte så meget glidecream at jeg næsten ikke kunne mærke hende. Men en flot ung pige, hvis man er til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...