Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt den fantastiske @Line chos SexyClub fast de sidste 6 måneder og hun får selvsagt min varmeste anbefaling :wub:

http://www.sexyclub.dk/girls/line_c/index.php

Hun er en vidunderlig smuk og sød kvinde, med en lækker krop og det dejligste smil og grin. Let at tale med og svær at få ud af hovedet igen.

Forstår man at tænde hende får man lov til at opleve de vildeste reaktioner med masser af hede kys, vidunderlig indlevelse og en fantastisk intuition. Er man fingernem ligger sprøjteorgasmerne lige under overfladen.

I vores første møde fornemmede hun en af mine seksuelle præferencer og som den første kvinde nogensinde tog hun et perfekt blood choke som gjorde indtryk på mig og siden har hun hver gang kneppet og choket mig helt ud til grænsen hvor jeg er ved at miste bevistheden <3

Brysterne har fået lidt hjælp, men er dejligt bløde og fantastiske at lege med og sutte på og der er dejlige responsive nipples. Og der er stadig mulighed for en lille tår mælk :P

Kan varmt anbefale en hyrdetime med Line, men pas på, man kan nemt blive afhængig ;)

P.S. Hun har også af og til vagter hos søsterklinikkerne i Sorø og Vordingborg. 

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal besøge Line C senere i denne uge. Det glæder jeg mig til.

Det er godt at vide at hun har et dejligt smil, det kan jeg godt lide. :)

- Kun en lille tår mælk?   

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 14 minutter siden:

Kun en lille tår mælk?  

No clue, det må du spørge hende om...

Det er ikke som sådan noget jeg gør det i, det har bare være en sjov og naturlig del af legen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En rasende dejlig dame. Jeg har så gode minder fra mine besøg hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ummm...

Besøgte hende hos Eventyrpigerne i Sorø i går.

Hun voldtog mig nærmest :-o

Vildt, lækkert og frækt, på den helt rigtige måde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...