Danske Natasja 291 Skrevet 23. September, 2024 (edited) 2 timers gangbang i kneppeklubben på Frederiksberg tirsdag d. 24/9. Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30 MAX 7 deltagere Pris for medlemmer 2 timer for 200kr slug + 100kr 1 time koster 1000kr 2 timer koster 1500kr Slug + 100kr Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs, deepthroat i mit eget tempo, 2 pikke i fissen hvis det er muligt og analsex hvis det er muligt Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom Har du lyst til at deltage, så skriv en sms med alder, højde, drøjde og baggrund på 91840527. Jeg glæder mig til at blive kneppet af dig Våde kys Natasja #Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang Redigeret 23. September, 2024 af Danske Natasja 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 102 Skrevet 25. September, 2024 Var der nogen det deltog som kan fortælle lidt om hvordan det var:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3087 Skrevet 25. September, 2024 (edited) Jakoblaursen skrev, for 5 minutter siden: Var der nogen det deltog som kan fortælle lidt om hvordan det var:) Ikke denne gang men har anmeldt tidligere https://www.eroguide.dk/forum/topic/179715-2-timers%C2%A0gang-bang-med-natasja%C2%A0/ Redigeret 25. September, 2024 af Dillermand Junior Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 994 Skrevet 25. September, 2024 Fuld forståelse for at det er med gummi, men hvor ville det dog være et smukt syn uden, når først der blev griset lidt på den smukke mørke krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3087 Skrevet 25. September, 2024 Dinner_at_the_y skrev, for 2 timer siden: Fuld forståelse for at det er med gummi, men hvor ville det dog være et smukt syn uden, når først der blev griset lidt på den smukke mørke krop. Det er der rigeligt af på hendes Onlyfans og Fansly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 994 Skrevet 26. September, 2024 Dillermand Junior skrev, for 17 timer siden: Det er der rigeligt af på hendes Onlyfans og Fansly Det var nu mest en “indvendig” tilgrisning af de nedre regioner jeg mente, men min fantasi løb nok lidt af med mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg