Hop til indhold

Får man altid den tid man betaler for på de danske bordeller ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig at høre brugernes meninger og erfaringer herinde. Hvis man eksempelvis køber en time på et af de danske bordeller i København, er det så jeres erfaring at man altid får den tid man har betalt for. Eller bliver der nogengange snydt lidt på vægtskålen ?

Skrevet

Telen banker altid mellem 5 og 10 min før tiden er gået.. Prøver pigerne at få telen til at banke før det uden en god grund (f.eks at gæsten generelt er svær at få ud af døren pga småsnak osv) så stiller de sig på bagben.. Det har jeg selv oplevet mere end en gang.. Så du burde bestemt ikke gå fra et dansk bordel og føle dig snydt på tiden.. Fordelen er også at du har mulighed for at klage til en anden end pigen selv hvis du føler at tiden ikke er gået.. 

Overholder man ikke de aftalte ydelser (eller er dum overfor pigen) så kan man dog opleve at blive smidt ud så der få man jo selvfølgelig ikke sin fulde tid:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Altid? Nej.
Ofte? Ja.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Telen banker altid mellem 5 og 10 min før tiden er gået.. Prøver pigerne at få telen til at banke før det uden en god grund (f.eks at gæsten generelt er svær at få ud af døren pga småsnak osv) så stiller de sig på bagben.. Det har jeg selv oplevet mere end en gang.. Så du burde bestemt ikke gå fra et dansk bordel og føle dig snydt på tiden.. Fordelen er også at du har mulighed for at klage til en anden end pigen selv hvis du føler at tiden ikke er gået.. 

Overholder man ikke de aftalte ydelser (eller er dum overfor pigen) så kan man dog opleve at blive smidt ud så der få man jo selvfølgelig ikke sin fulde tid:P.. 

Det er også mit indtryk at telen banker på døren 5 til 10 minutter før tiden er gået, og nogle gange 15 minutter før. Det kan også godt være at nogle af pigerne får telen til at banke på før tiden er gået, sådan helt bevidst, hvis de mener at kunden trækker tiden ud, eller generelt er langsom i optrækket. Det er nemlig også min opfattelse, uden at jeg kan bevise noget. Men jeg har heldigvis også oplevet at få den fulde tid, så det veksler lidt fra gang til gang. Det ville måske være en god idé hvis de danske klinikker havde et ur inde i rummet, så man hele tiden kunne orientere sig om hvor lang tid der var gået. Samtidig har man jo heller ikke lyst til at skabe mistillid mellem parterne, så det gælder om at finde den rette balancegang. Men mit indtryk er heldigvis at serviceniveauet er ret højt på klinikkerne, og der er styr på tingene. Forhåbentlig er pigerne også glade for at arbejde på klinikkerne. Jeg syntes heldigvis at der er en god stemning og atmosfære de forskellige steder i Storkøbenhavn. De piger der arbejder selvstændigt, og ikke  på en klinik med teledame, har også flere ting de skal nå at forberede, inden næste gæst kommer. Der er altid flere nuancer man skal tage højde for 

Skrevet

Min erfaring er fra Seductiongirls. 

Føler på ingen måde der bliver snydt med tiden. 

omvendt går jeg heller ikke op i om der lige går 55 eller 65 min. 

Skrevet

Min erfaring er, at den aftalte tid svarer til tiden, fra pigen kommer ind og siger goddag, til jeg står ude på gaden igen.

Heraf er de 3 første minutter gået med at sige hej og få ordnet betalingen (ved ikke, hvorfor det tager et par minutter at lægge nogle kontanter på plads), og de sidste 3 minutter (måske 5) med at komme i tøjet og ud af døren.

Måske er jeg for flink til at smutte i en fart, når der bliver banket?

Skrevet
køb dansk skrev, for 21 minutter siden:

Du kan roligt give dig tid til der bliver banket anden gang...

Første bank er for at give tid til afslutning/udløsning. 

Skrevet
køb dansk skrev, for 10 timer siden:

Ja, det første bank er for pigen og andet bank for gæsten plejer jeg at sige:P.. Første bank ved vi at vi skal begynde at “færdiggøre”^_^.. Andet bank gæsten skal begynde at tage tøj på.. 

Og telerne er heldigvis så professionelle at de også lige “lytter” to sekunder inden de banker for hvis de kan hører klimaks er tæt på så vil de helst ikke banke og forstyrrer..

Selv hvis man som gæst føler man måske er lidt langsom til at få tøj på og snakke af - så man er høflig og rejser sig ved første bank - så det som regel noget der bliver regnet med når der bliver aftalt hvornår der bliver banket.. 

Pigerne kan som regel også hører forskel på telernes bank i forhold til hvor presserende tiden efterhånden er.. Ved 5 bank begynder de fleste teler at overveje at komme ind:lol:.. Det lyder i hvertfald som om de prøver at banke døren ind:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg har aldrig besøgt et sted hvor der er “tele” - må komme på to do listen

Men ligesom jeg bestemt ikke ønsker at komme bare en smule for sent ønsker jeg selvfølgelig ikke at bringe pigen i en stres situation fordi jeg ikke kan komme ud af klappen - ikke fordi jeg er længe om at klæde mig på, men mere fordi jeg snakker…. Men det er jo pigen der ved om hun har en aftale efter mig og derfor lader jeg det være op til hende at signalere “tid til at gå”. Indtil nu tror jeg ikke det har givet problemer for nogen.

Er det mere sexet, når der er en “tele” - bordelfornemmelse. Man ved at der er 3 skønne piger der knepper begejstrede mænd i samme bolig på samme tid. Jeg har aldrig tænk over det når jeg har besøgt Thaier, men der er jo heller ikke “teler” tror jeg

Skrevet

Slowman skrev, 1 time siden:

Er det mere sexet, når der er en “tele” - bordelfornemmelse.

Næ, jeg synes faktisk "eget sted" er mere sexet - og hvis telefondamen er sexet, må man alligevel ikke :rolleyes:

Jeg kommer der, fordi der er ordnede forhold og søde piger.

Skrevet
Slowman skrev, for 6 timer siden:

Er det mere sexet, når der er en “tele” - bordelfornemmelse. Man ved at der er 3 skønne piger der knepper begejstrede mænd i samme bolig på samme tid. Jeg har aldrig tænk over det når jeg har besøgt Thaier, men der er jo heller ikke “teler” tror jeg

Der normalt altid kun to piger på vagt.. Og telen kan da så meget som prøve at flirte og så har hun ikke arbejde mere:ph34r:.. 

Jeg tror de fleste der kan lide at gå på bordel kan lide følelsen af pæne omgivelser og ordnede forhold.. De klinikker jeg har arbejdet på er super lækre og pæne sådan lidt “hotelværelse”agtigt med nipsting og lækre puder.. Der er også bare noget sikkerhed i det fra gæstens side.. Man kan altid klage over evt adfærd eller hvis pigen ikke har leveret det lovede.. Man har som regel også to valgmuligheder lige ved hånden.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Man har som regel også to valgmuligheder lige ved hånden.. 

Hvad mener du? Håndjern og knojern - eller? :ph34r:

Mener du ikke "de to valgmuligheder"? :)

Skrevet
Needy skrev, for 1 minut siden:

Hvad mener du? Håndjern og knojern - eller? :ph34r:

Mener du ikke "de to valgmuligheder"? :)

“Lige ved hånden” skulle måske have været i gåsetegn men er det ikke bare en normal vending eller anvender jeg det helt forkert:ph34r::lol:.? 

Skrevet

Jow men hvad er det for to valgmuligheder du skriver om? :lol:

Eller er det mig der misforstår? :huh:

Skrevet
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Jow men hvad er det for to valgmuligheder du skriver om? :lol:

Eller er det mig der misforstår? :huh:

Ja... det er to kvinder at vælge imellem ;) 

Skrevet

OK, DET giver mening! :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.