Hop til indhold
Sexlover4you

Stettin (Szczcin) - Polen "mokra amatorka Gosia" (våd Amatør Gosia)

Recommended Posts

Så er det vist min tur til at anmelde en oplevelse.

 

Jeg har været en 5 dages tur til Stettin (Szczcin) I Polen, og havde hørt fra flere at det var billigt og godt at få besøg af en Polsk kvinde *SF*

 

Jeg googlede lidt og faldt over siden http://www.odlity.pl  og lidt kiggen frem og tilbage faldt valget på følgende:

 

http://www.odloty.pl/en/announcements/szczecin/centrum/mokra-amatorka-gosia/125689.html?album_id=245932

 

Sende en besked til hende via hjemmesiden og fik svar på mail indenfor få timer fra hende. Vi mailed lidt frem og tilbage og aftalte hun kom den efterfølgende dag til mit Hotel.  Hun kom præcis til tiden, helt diskret.

 

Rigtig sødt ansigt, og da tøjet kom af hende ;-)  så havde hun den lækreste krop jeg har hygget mig med I mange år. Hun har dejlige bryster med et par små ungpige brystvorter. Hun har en perfekt glat og meget stram fisse.

 

jeg havde bestilt hende 1 time til 300 zloty (ca. 550 kr.) - men de kan sagtens finds billigere ;-) 

 

Det var en rigtig GFE oplevelse med mere, hun giver mange dybe tungekys. Hendes evner til at suttee pik ligger helt oppe på højeste niveau, og det virkede virkelig som om hun virkelig NØD at sutte pik. Måtte stoppe hende flere gange, så krudet ikke blev skudt af for tidligt ;-)

 

Jeg har ikke noget monster str. lem, men hold da op hvor var hun dejlig stram (selfølgelig var det med gummi hun blev kenppet). Hun blev kneppet I forskellige stillinger, og hun er super god til at ride på en.

 

Afslutningen var hvor gummiet blev taget af, og hun suttede videre imens mine hændre og fingre legede med hendes krop og stramme fisse, indtil jeg ikke kunne holde ladningen tilbage. Hun suttede videre imens spermen sprøjtede ind I hendes mund, hun slikked e hele i sig med et frækt smil og sluttede af med at slikke pikken 100 % "ren" ;-)

 

Lidt kyssen og kælen efterfølgende inden jeg kiggede på uret og timen var gået...... øv øv øv.

 

Hun klædte sig på og vi sagde pænt farvel til hinanden. Men hun var sgu så lækker at jeg 2 dage senere fik hende til at komme til Hotellen igen og så gentog det hele sig igen.

 

Skal jeg ha besøg af hende igen hvis (når) jeg kommer til Polen igen.. JA JA og JA

 

:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, ved ikke lige hvad der skete med min tekst...

 

Kroppen er PRÆCIS som på billederne / Video'en) - er meget Nye billeder.

 

Ansigtet er nærmest "uskyldigheden" selv ;-)

 

 

T/

 

PS:

 

Hvis man har et lem som er bare over gennemsnit, tror jeg ikke man skal vælge hende, for hun har en lille MEGA stram fisse.  (hun passed perfekt til mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spændende tur!

 

Når der kun er vist en pris for en time på hjemmesiden hvordan ved man så hvad der er med i prisen?

De lokale ved det måske men hvordan undgår man som udlænding at hun kræver flere penge for ekstraydelser?

Hvad er ekstra ydelser typisk og hvad er normale ydelser med i prisen???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tur!

 

Når der kun er vist en pris for en time på hjemmesiden hvordan ved man så hvad der er med i prisen?

De lokale ved det måske men hvordan undgår man som udlænding at hun kræver flere penge for ekstraydelser?

Hvad er ekstra ydelser typisk og hvad er normale ydelser med i prisen???

 

Jeg har lige svaret på næsten samme spørgsmål her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...