Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/397749

Hun har tid til at snakke både før og efter ydelsen.

Jeg bestilte bj og da jeg kom gik vi stille og roligt igang og lige pludselig kom den frække djævel op i hende som er positivt ment og havde slet ikke travlt med at det skulle bare overstået hun tog den tid det tog.

Jeg bestiller gerne tid igen ved hende og hvor det er andre ydelser.:wub:

Min vurdering 5 ud 6 hjerter (<3<3<3<3<3)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen at besøge hende et par gange. Hun er en frodig kvinde med både til gården og gaden. Umiddelbart er hun ikke typen, som jeg vender mig om efter på gaden (men hun ville sikkert heller ikke vende sig om efter mig ;-) ) 

Hun er i min begrebsverden en let antændelig kvinde, som både forstår at yde og nyde - og som beskrevet så har hun heller ikke haft travlt med at få legen afsluttet de par gange jeg har besøgt hende. På mig virker hun som en kvinde, der (formentlig udover pengene også) nyder mandlig selskab til sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarlosM skrev, den 23.9.2024 at 12:22:

Tak for anmeldelsen - hvordan ser hun ud?

Jeg har haft den dårlige oplevelse af hende. Hun er på ingen måde min type og jeg burde bare have været gået igen. Hendes hygiejne var på ingen måde i top, uden at gå i detaljer. Hvis frodig betyder rigtig stor overvægtig kvinde så må man sige hun er frodig :D 

Eneste plus er hun giver et godt BJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Suppah skrev, for 13 timer siden:

Jeg har haft den dårlige oplevelse af hende. Hun er på ingen måde min type og jeg burde bare have været gået igen. Hendes hygiejne var på ingen måde i top, uden at gå i detaljer. Hvis frodig betyder rigtig stor overvægtig kvinde så må man sige hun er frodig :D 

Eneste plus er hun giver et godt BJ

Er 100% Enig, ved første besøg bed jeg i lugten mig og sagde intet, ved 2 besøg havde hun en ret kraftig duft af svedig røv, og jeg måtte simpelthen opgive at fortsætte, jeg kommer ikke igen, generelt syns jeg hygiejnen har været dalende hos de danske milfs den senere tid, desværre.

Mvh El Pipo

Redigeret af El Pipo Gigante

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...