Raphael 62 Skrevet 22. September God aften, de Herrer. Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg ville prøve noget nyt denne gang. Valget faldt på Jolien, som jeg kunne se havde rigtig gode anmeldelser, dog var det helt tilbage fra sidste år. Området Området er omkring stadion i Silkeborg, og der er fint med parkering, men jeg valgte selvfølgelig en dag, hvor der var fodbold kamp, så jeg var heldig at komme lidt tidligt. Da jeg var færdig, var hele parkeringspladsen fuldt optaget, og der var MANGE mennesker. Selve stedet virkede okay diskret, men jeg var næsten ved at vende om, fordi der stod nogle suspekte typer ude foran, som heldigvis forsvandt efter jeg havde sonderet terrænet lidt. Hun kræver, at du ringer når du når frem, så hun kan høre din stemme. Det var heldigvis ikke et problem for mig. Lejligheden Lejligheden var ikke den bedste, sengen var måske 20 cm høj, og virkede nærmere til at være en sovesofa, så det besværliggjorde nogle ting. Den var også godt brugt, forstået på den måde, at den var siddet ihjel nogle steder, og man nærmest forsvandt ned i huller, i takt med at man kravlede rundt på sengen. Hun beklagede sig også selv over det. Pigen Jolien selv var meget sød. Jeg vil nævne, at jeg nogle gange læser, at folk bliver fornærmede, hvis deres pik skal vaskes inden hygge, og det bliver den hos Jolien. Derudover måtte du ikke stikke fingre ind, men det gjorde mig ikke noget. Hendes brystvorter var også meget ømme, så man skulle være lidt forsigtig med dem. Det smuttede nogle gange under akten, fordi jeg ikke kunne se bagfra, men hun tog det fint. Personligt fandt jeg Jolien smuk, jeg synes hun så rigtig godt ud, og hun havde nogle fine bryster. Akten Jeg havde bestilt 30 minutters cocktail uden megafransk til 800 kr. Vi startede ud med at gnubbe os op af hinanden, halv-nøgne, det var egentlig ret frækt. Hun tog alt tøj af imens, og hjalp mig af med underbukserne. Så over i sengen, hvor hun gav et rigtig godt øko blowjob, og brugte godt med tænder. Efter blowjobbet, så red hun mig, og jeg havde det flotteste udsyn til hendes bryster. Så om i doggy ved fodenden af sengen, dog kom højden hurtig til at ødelægge det, da der var meget langt ned. Vi forsatte i doggy på sengen, hvilket var overraskende godt, det er ikke ofte jeg føler, at jeg kan komme under sex, men her var det tæt på. Herefter forsøgte jeg at forklare, at jeg gerne ville prøve "pronebone", men den forstod hun ikke helt, så det blev en gang missionær, hvorefter, jeg så forklarede hvordan "pronebone" fungerede, men sengen gjorde det desværre umuligt. Så et langt blowjob igen, hvilket også var ret godt, og til slut om i en doggy, hvor jeg formåede at komme oppe i hende (med kondom selvfølgelig). Alt dette tog cirka 30 minutter. Til sidst lå vi og snakkede, og overraskende nok, havde hun masser at fortælle om branchen og sig selv. Faktisk snakkede vi i 30 minutter mere om hendes liv, om professionen, om dårlige og gode lande osv. Jeg endte med at få en time med hende, hvilket jeg ikke har prøvet før, så det var meget positivt (også selvom det bare var snakken). Alt i alt en god oplevelse, men jeg håber godt nok hun får en anden seng næste gang. Hun tager hjem i morgen, så I har travlt hvis I vil nå at prøve hende. Links: https://annoncelight.dk/showad/298947 https://annoncelight.dk/profile/Jolien 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 23. September Jolien var en af de første GP’ere jeg besøgte, da jeg startede denne hobby for 3 år siden og jeg besøger hende stadig en gang i mellem. Hun er en stjernerne i branchen for mig. Gudesmuk med et dejligt eksotisk look og hun er et naturtalent med megen erfaring, også fra Tyskland. Så hendes BJ er uden sidestykke for mig. De fleste af de andre knap 50 GP’ere jeg har besøgt babber blot løs på grenen, hvilket da som regel er fint nok, men ikke Jolien. Hun er en sand BJ virtuos og tager sig god tid til. I det hele taget er hun gavmild med tiden og vi får som regel en god snak også. En dejlig pige med ben i næsen som fortjener at lave gode penge på os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg