Mr. Boost 19 Skrevet 21. September Har nogen af Jer stiftet bekendtskab med denne SB og hvad var jeres umiddelbar oplevelse heraf? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambuss 23 Skrevet 21. September Mr. Boost skrev, for 5 timer siden: Har nogen af Jer stiftet bekendtskab med denne SB og hvad var jeres umiddelbar oplevelse heraf? Mvh Hun har ikke penge til mad , og har ikke spist i flere dage . Så hun vil gerne have overført penge , så hun kan få mad og energi til at besøge dig Stakkels pige 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 22. September Bambuss skrev, for 10 timer siden: Hun har ikke penge til mad , og har ikke spist i flere dage . Så hun vil gerne have overført penge , så hun kan få mad og energi til at besøge dig Stakkels pige Blev du oss oversvømmet af billeder og videoer allerførst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambuss 23 Skrevet 22. September Mr. Boost skrev, 1 time siden: Blev du oss oversvømmet af billeder og videoer allerførst? Nej . Men fik afvide at hun ikke havde spist i 8 dage . Så jeg skulle overføre 500 kroner , så hun kunne handle lidt mad og få noget energi inden et møde . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 22. September Bambuss skrev, for 6 timer siden: Nej . Men fik afvide at hun ikke havde spist i 8 dage . Så jeg skulle overføre 500 kroner , så hun kunne handle lidt mad og få noget energi inden et møde . Så hvor meget overførte du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambuss 23 Skrevet 22. September Mr. Boost skrev, for 40 minutter siden: Så hvor meget overførte du? Ingen Hun har heller ikke været inde og kigge på min profil da vi skrev sammen . Så tror ikke hun er så seriøs omkring møder . Så hun må ud i haven og grave nogle kartofler op . Hvis hun har råd til en spade . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 22. September (edited) Hun mangler en der vil sende 600 her for en time siden , så der var nok ingen kartofler i jorden , men jeg tror nu også der skal mere til , sjælden har man da se så tynde lår Redigeret 22. September af Smedesvenden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 22. September Kan sælge nogle af sine.tasker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 23. September hedder nu hejmeddigsøde, og er fra jylland, tror jorden brænder lidt under hende. Men samme link og adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 24 Skrevet 23. September Hun har været på SD under mange alias og forsøger altid at kører på folks menneskelighed med billeder at tomt køleskab og lign. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 23. September Men stadig ingen indberetninger om intimt samvær med denne SB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 23. September pænemand skrev, for 8 timer siden: hedder nu hejmeddigsøde, og er fra jylland, tror jorden brænder lidt under hende. Men samme link og adresse Hos mig står stadig samme bynavn som i fredags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 23. September Mr. Boost skrev, for 3 timer siden: Hos mig står stadig samme bynavn som i fredags Stavefejl. Stavekontrol ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg