Hop til indhold

Recommended Posts

Mr. Boost skrev, for 5 timer siden:

Har nogen af Jer stiftet bekendtskab med denne SB og hvad var jeres umiddelbar oplevelse heraf?

Mvh

Hun har ikke penge til mad , og har ikke spist i flere dage . Så hun vil gerne have overført penge , så hun kan få mad og energi til at besøge dig :-(

Stakkels pige :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambuss skrev, for 10 timer siden:

Hun har ikke penge til mad , og har ikke spist i flere dage . Så hun vil gerne have overført penge , så hun kan få mad og energi til at besøge dig :-(

Stakkels pige :-) 

Blev du oss oversvømmet af billeder og videoer allerførst? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Boost skrev, 1 time siden:

Blev du oss oversvømmet af billeder og videoer allerførst? 

Nej . Men fik afvide at hun ikke havde spist i 8 dage . Så jeg skulle overføre 500 kroner , så hun kunne handle lidt mad og få noget energi inden et møde . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambuss skrev, for 6 timer siden:

Nej . Men fik afvide at hun ikke havde spist i 8 dage . Så jeg skulle overføre 500 kroner , så hun kunne handle lidt mad og få noget energi inden et møde . 

Så hvor meget overførte du? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 40 minutter siden:

Så hvor meget overførte du? :P

Ingen :-)  Hun har heller ikke været inde og kigge på min profil da vi skrev sammen . Så tror ikke hun er så seriøs omkring møder .

Så hun må ud i haven og grave nogle kartofler op . Hvis hun har råd til en spade .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun mangler en der vil sende 600 her for en time siden , så der var nok ingen kartofler i jorden :D , men jeg tror nu også der skal mere til , sjælden har man da se så tynde lår :(

Redigeret af Smedesvenden

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, for 8 timer siden:

hedder nu hejmeddigsøde, og er fra jylland, tror jorden brænder lidt under hende. Men samme link og adresse

Hos mig står stadig samme bynavn som i fredags :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...