Rawenwood 48 Skrevet 21. September Advarsel: lang indledning. Jeg tænker vi er mange, der ikke bare drømmer om en kvinde, men en helt bestemt en af slagsen. Sådan en vi har set et glimt af på et tidspunkt for herefter at miste af syne. Det er den der kombination af væremåde, krop og kemi. Det hele går op i en højere enhed. Der er bare det ved det. De findes sjældent. En kvinde kan have det ene og mangle det andet. Eller også er der meget af det tredje på bekostning af de to første. Sådan må kvinder uden tvivl også have det med mænd. Nej, dem vi længes allermest efter forbliver en slags enhjørninger. Nu er vores drømmekvinde/enhjørning som bekendt forskellige. Men jeg kan sige jeg fandt min …og så i Glostrup af allesteder. DinaG er tit på farten. Jeg ved egentlig ikke, om hun holder til et særligt sted i Jylland, men det er forholdsvis sjældent hun finder vej til Sjælland. Og de gange det er sket, har jeg enten ikke kunnet eller det var for langt væk. Men nu var hun har. En helt almindelig torsdag i sidste uge. Efter lidt komisk at være vandret rundt i en forkert kælder, fandt vi heldigvis hinanden. Mange gange har jeg set Dinas flotte billeder, men det var alligevel ret overvældende at se hende stå foran mig i al sin pragt. Noget virkelig sexet tøj, det virkede som hun befandt sig godt i. En virkelig lækker krop, perfekt proportioneret - har ikke oplevet så store, naturlige bryster før på en sådan krop. Og sidst men ikke mindst, et naturligt smukt ansigt, der rummede ligeså meget venlighed som frækhed. Det jyske røbede sig hurtigt i hendes sprog, og hun fik mig til at slappe af hurtigt. Hun gentog, hvad vi havde talt om der skulle ske, og så gik vi ellers igang. Det var virkelig overvældende at nyde så flotte bryster, og Dina lod til at være i det med mig. Jeg kan stadig mærke følelsen i hænderne af at holde hendes bryster. Eller hvordan det føltes at have dem i munden. Jeg har ved flere lejligheder oplevet, at kvinden zapper ud. Dina var med hele vejen. Flere gange måtte jeg rykke blikket fra hendes barm for i stedet bare at betragte hendes ansigt. Og hun så tilbage. Jeg ved ikke hvordan din drømmekvinde ser ud, men jeg mødte min en eftermiddag i Glostrup. OG jeg tvivler på, at jeg er alene om at have det sådan. Rawenwood For hendes annonce, søg DinaG på AL 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. September Rawenwood skrev, for 3 timer siden: For hendes annonce, søg DinaG på AL Du er velkommen til at skrive en privatbesked, så kan jeg forklare, hvordan du linker: https://annoncelight.dk/showad/395699 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myhome 24 Skrevet 23. September Rawenwood skrev, den 21.9.2024 at 14:35: Advarsel: lang indledning. Jeg tænker vi er mange, der ikke bare drømmer om en kvinde, men en helt bestemt en af slagsen. Sådan en vi har set et glimt af på et tidspunkt for herefter at miste af syne. Det er den der kombination af væremåde, krop og kemi. Det hele går op i en højere enhed. Der er bare det ved det. De findes sjældent. En kvinde kan have det ene og mangle det andet. Eller også er der meget af det tredje på bekostning af de to første. Sådan må kvinder uden tvivl også have det med mænd. Nej, dem vi længes allermest efter forbliver en slags enhjørninger. Nu er vores drømmekvinde/enhjørning som bekendt forskellige. Men jeg kan sige jeg fandt min …og så i Glostrup af allesteder. DinaG er tit på farten. Jeg ved egentlig ikke, om hun holder til et særligt sted i Jylland, men det er forholdsvis sjældent hun finder vej til Sjælland. Og de gange det er sket, har jeg enten ikke kunnet eller det var for langt væk. Men nu var hun har. En helt almindelig torsdag i sidste uge. Efter lidt komisk at være vandret rundt i en forkert kælder, fandt vi heldigvis hinanden. Mange gange har jeg set Dinas flotte billeder, men det var alligevel ret overvældende at se hende stå foran mig i al sin pragt. Noget virkelig sexet tøj, det virkede som hun befandt sig godt i. En virkelig lækker krop, perfekt proportioneret - har ikke oplevet så store, naturlige bryster før på en sådan krop. Og sidst men ikke mindst, et naturligt smukt ansigt, der rummede ligeså meget venlighed som frækhed. Det jyske røbede sig hurtigt i hendes sprog, og hun fik mig til at slappe af hurtigt. Hun gentog, hvad vi havde talt om der skulle ske, og så gik vi ellers igang. Det var virkelig overvældende at nyde så flotte bryster, og Dina lod til at være i det med mig. Jeg kan stadig mærke følelsen i hænderne af at holde hendes bryster. Eller hvordan det føltes at have dem i munden. Jeg har ved flere lejligheder oplevet, at kvinden zapper ud. Dina var med hele vejen. Flere gange måtte jeg rykke blikket fra hendes barm for i stedet bare at betragte hendes ansigt. Og hun så tilbage. Jeg ved ikke hvordan din drømmekvinde ser ud, men jeg mødte min en eftermiddag i Glostrup. OG jeg tvivler på, at jeg er alene om at have det sådan. Rawenwood For hendes annonce, søg DinaG på AL Rawenwood skrev, den 21.9.2024 at 14:35: Advarsel: lang indledning. Jeg tænker vi er mange, der ikke bare drømmer om en kvinde, men en helt bestemt en af slagsen. Sådan en vi har set et glimt af på et tidspunkt for herefter at miste af syne. Det er den der kombination af væremåde, krop og kemi. Det hele går op i en højere enhed. Der er bare det ved det. De findes sjældent. En kvinde kan have det ene og mangle det andet. Eller også er der meget af det tredje på bekostning af de to første. Sådan må kvinder uden tvivl også have det med mænd. Nej, dem vi længes allermest efter forbliver en slags enhjørninger. Nu er vores drømmekvinde/enhjørning som bekendt forskellige. Men jeg kan sige jeg fandt min …og så i Glostrup af allesteder. DinaG er tit på farten. Jeg ved egentlig ikke, om hun holder til et særligt sted i Jylland, men det er forholdsvis sjældent hun finder vej til Sjælland. Og de gange det er sket, har jeg enten ikke kunnet eller det var for langt væk. Men nu var hun har. En helt almindelig torsdag i sidste uge. Efter lidt komisk at være vandret rundt i en forkert kælder, fandt vi heldigvis hinanden. Mange gange har jeg set Dinas flotte billeder, men det var alligevel ret overvældende at se hende stå foran mig i al sin pragt. Noget virkelig sexet tøj, det virkede som hun befandt sig godt i. En virkelig lækker krop, perfekt proportioneret - har ikke oplevet så store, naturlige bryster før på en sådan krop. Og sidst men ikke mindst, et naturligt smukt ansigt, der rummede ligeså meget venlighed som frækhed. Det jyske røbede sig hurtigt i hendes sprog, og hun fik mig til at slappe af hurtigt. Hun gentog, hvad vi havde talt om der skulle ske, og så gik vi ellers igang. Det var virkelig overvældende at nyde så flotte bryster, og Dina lod til at være i det med mig. Jeg kan stadig mærke følelsen i hænderne af at holde hendes bryster. Eller hvordan det føltes at have dem i munden. Jeg har ved flere lejligheder oplevet, at kvinden zapper ud. Dina var med hele vejen. Flere gange måtte jeg rykke blikket fra hendes barm for i stedet bare at betragte hendes ansigt. Og hun så tilbage. Jeg ved ikke hvordan din drømmekvinde ser ud, men jeg mødte min en eftermiddag i Glostrup. OG jeg tvivler på, at jeg er alene om at have det sådan. Rawenwood For hendes annonce, søg DinaG på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myhome 24 Skrevet 23. September Hej herinde,ja Dina g er sgu en ener ,når vi kan finde tid,plejer j at bestille 2timer med denne dejlige kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 23. September Det er nogle år siden jeg har besøgt hende og hun holder åbenbart samme høje standard i dag. Hvis nogen søger en ægte dansk MILF er Dina G lige sagen /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg