Hop til indhold
ons

Katia-Magic... en fantastisk oplevelse!

Recommended Posts

I mandags havde jeg endelig fået mulighed for at besøge den skønne Katia-Magic i Vejle :-)

Katia-Magic Massage Tantra Rituals #Give- deep connection #TANTRA #OnlyFans #HAPPY FINISH LINGAM TECHNIQ #Give #Jutland #Vejle - Annoncelight

Ankommet til den aftalte adresse blev der udvekslet en hilsen over mobilen, som straks blev besvaret af Katia med en klar henvisning af hvilken dør, der var adgangen til paradiset... og hvilke der ikke var. Det var dog ret nemt at finde ud fra hendes anvisninger. Der blev banket på døren og den gik op og indenfor blev jeg mødt af en smuk storsmilende kvinde og straks blev jeg mødt med det største og længste kram, som jeg længe havde fået. "Vi skal jo lige mærke hinanden og et langt kram er bare så vigtigt", var den kommentar jeg blev mødt med. Sikke en velkomst! 

Indenfor blev det til en hurtig snak og en aftale om den ønskede tid, og derefter hurtigt en tur under bruseren. TIlbage hos Katia blev jeg placeret på maven på hendes madras, og så gik hun ellers igang. Først stille berøringer, blide ord i ørene og forsigtige kys på kroppen; men derefter videre med mere og mere intime berøringer af hele hendes krop, som nu var dækket af skøn varm olie. Kom der gang i hele min krop... ja, det gjorde der helt sikkert.

Efter lidt tid bad Katia mig om at vende mig om, og nu kunne jeg rigtigt se hele hendes skønne og smukke krop. Mere olie blev hældt ud over hendes krop... og min krop, og nu kunne jeg så rigtigt se hvordan hendes krop bevægede sig rundt på min krop. Meget inspirerende at se på, mærke hendes berøringer som efterhåndende blev mere og mere fokuseret omkring mine ædlere dele, som nu var helt vågnet op! Om hendes behandling er tantra skal jeg ikke bedømme; men en fantastisk oplevelse var det. Stille og roligt brugte hun hænder, kroppen og ikke mindst hendes dejlige velformede bryster til at massere mig, og ind i mellem var hun placeret sådan at jeg havde mere end frit udsyn til hendes helligste område, og hver gang jeg nærmere mig en orgasme, ændrede hun lige lidt på arbejdet, og trak dermed det hele lidt længere ud. Hvor lang tid der gik, aner jeg ikke; men det var helt klart den længste og mest intense orgasme jeg nok nogensinde har oplevet. Hold nu op hvor kan hun bare sit kram!

Lidt afslapning... vi havde heldigvis stadig tid, lidt småsnak inden en ny omgang massage begyndte og sandelig om mine ædlere dele ikke vågnede op igen. Og takket være endnu en meget intim og sensuel omgang massage, eksploderede jeg i endnu en fantastisk massage!

Kære venner! Katia er fantastisk og er virkelig magisk, hvis man forstår at slappe af og bare nyde hendes meget frække berøringer og massage! Som nogen har skrevet, så er det ikke sex, ihvertfald er der ingen penetrering; men det er muligheden for at opleve meget intim, fræk og nærværende oplevelse, som man skal lede længe efter! Jeg savnede ihvertfald ikke noget, da jeg forlod hende igen, og kan kun tænke tilbage på én af de mest fantastiske oplevelser, jeg har haft sammen med en kvinde!

Katia: du er fantastisk! Og til alle andre: sørg for at behandle hende med respekt og ømhed, så venter der jer en meget inspirerende oplevelse! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...