FeetLover 81 Skrevet 30. Oktober, 2025 NewBee6970 skrev, for 20 timer siden: Nåh, er lige nødt til at spørge... Er hun helt stoppet, eller? Har ikke set hendes annonce i flere måneder... Ikke så vidt jeg ved, så er hun ikke stoppet nej. Tror bare hun holder en pause. Men prøv at skrive til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 81 Skrevet 30. Oktober, 2025 Legetimen skrev, for 7 timer siden: Hun er røvkedelig, hvis I spørger mig. Jeg har været forbi, og det var en lidt tam omgang. Hun er meget påtaget liderlig, og det er tydeligt at det er kold business for hende. Hun er en pæn milf, som har store sili-patter, som man gerne må lege med. Hun er flink, men slet ikke pirrende. Men pris, engagement og lokation hænger dårligt sammen. Hun bor laaaangt ude på landet, er betragteligt dyrere end gennemsnittet, mens indlevelsesevnen kun er medium.. Jeg kommer ikke igen, men der skal sikkert være andre som godt kunne få noget ud af det. Det kan jo være at hun bare ikke tændte på dig. Eller at du har været røvirriterende når du kontaktede hende. Synes helt klart ikke der er noget påtaget fra hendes side af. og kan man tænde hende er hun 100 gange mere indlevende end mange af alle de udenlandske piger, med deres ' uh, ah, cume for me baby' Langt ligger langt ude på landet på Lolland-Falster, det er derfor man kalder det for "Landet" Nu er hun jo heller ikke din kæreste, eller en du har hevet hjem fra byen. Så lidt business kan man jo kun forvente. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 509 Skrevet 31. Oktober, 2025 FeetLover skrev, for 9 timer siden: Det kan jo være at hun bare ikke tændte på dig. Eller at du har været røvirriterende når du kontaktede hende. Synes helt klart ikke der er noget påtaget fra hendes side af. og kan man tænde hende er hun 100 gange mere indlevende end mange af alle de udenlandske piger, med deres ' uh, ah, cume for me baby' Langt ligger langt ude på landet på Lolland-Falster, det er derfor man kalder det for "Landet" Nu er hun jo heller ikke din kæreste, eller en du har hevet hjem fra byen. Så lidt business kan man jo kun forvente. Det er dejligt du vil forsvare hende, ved at påpege at det jo nok er noget med mig der er røvkedelig.. Men jeg har også erfaringen til at kunne skelne skidt fra kanel. Hvad end du måtte have af relationer til kvinden, ændrer det ikke min opfattelse. Indlevelse skal man ikke lede langt efter hos hverken danske- eller thaipiger. Det er fedt hvis du har haft en god oplevelse, eller synes at mekanisk sex er okay, men for mit vedkommende var det bestemt ikke således. Til prisen forventer jeg mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 81 Skrevet 27. December, 2025 Legetimen skrev, den 31.10.2025 at 06:47: ændrer det ikke min opfattelse. Dine kommentar ændre heller ikke ved min mening af hvordan jeg oplever hende. Og jeg tror heller ikke at det ændre ved ret mange andres oplevelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 81 Skrevet 27. December, 2025 Legetimen skrev, den 31.10.2025 at 06:47: Det er dejligt du vil forsvare hende, ved at påpege at det jo nok er noget med mig der er røvkedelig.. Hvad er forskellen på at jeg 'forsvare hende' og på at du skriver at hun er 'røvkedelig. Ud fra et møde? Hvis du nu har været uforskammet eller har kimet hende ned, så er det jo dig der har ødelagt stemningen fra begyndelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 509 Skrevet 27. December, 2025 Kig mine anmeldelser igennem, jeg er langt fra "grøn" i denne hobby. Jeg er aldrig uforskammet, eller har kimet hende ned. Vi havde en fin samtale, hun var godt tilfreds med min opførsel og sluttede endda af med at sige, at hun håbede vi ville ses igen. Hun var da også sød nok, men det ændrer ikke ved at sexen var ekstremt mekanisk - og til hendes priser forventer jeg mere indlevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg