Hop til indhold
Dockim

Mila - Herning

Recommended Posts

Har ikke set hende i Herning før og tror hun er ny i Danmark og kommet for ikke så længe siden (nogle brugere anmelder først flere måneder efter besøg).

jeg tror jeg ved hvor i Herning hun holder til på baggrund af ydelserne/priserne, men det jeg vil sige er, at jeg aldrig er gået skuffet hjem med de forskellige piger på den adresse; hvis det kan hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med Jer. 
nu var der ikke nogle anmeldelser på gp’en, så prøvede lykken. Hun skriver så fint om muligheden for B2B samt tantra og man kan få denne særskilt hvilket lige var hvad jeg trængte til, så valgte det samt muligheden for lidt sex hvis nu. 

vil lige sige det er 100% pigen på billederne, så intet fusk der og alderen passer også fint. Spurgte ikke ind til andet det jeg bestilte så der kan jeg ikke være mere behjælpelig. 

stedet er ok, fine badeforhold, og sengen er også ok.

om det er diskret? Hmm, ikke rigtigt. Tænker alle ved hvad der foregår der. Der er også en anden pige i samme lejlighed, hvilket var ikke for generende, men. 

hun er utrolig sød, imødekommende, selvom der står i annoncen man starter i bad med hende, så.. tja jeg tog i hvert fald et alene.. 

Massagen ville jeg ikke tilvælge hvis jeg skulle på besøg, men selve sex’en samt hendes berøringsvenlighed, var dejlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...