Hop til indhold

Victoria - Dancing and Singing Princess

Featured Replies

Skrevet

Victoria - Hold da keft man! :D Jag har haft bland mina bästa upplevelser igår med en glädjepige. Wow vilken personlighet. En massa sjungande och dansande med denna härliga tjej.

Link: https://nympho.dk/n14211/4385/sydhavn

Kontakten över whatsapp gick smidigt och hon skickade tydliga beskrivningar om adressen på dagen vi skulle ha vår magiska träff. Tro mig, jag hade ingen aning vad som väntade, bortsett från hennes profil och bilder såklart ;) Fick en vägbeskrivning in på baksidan så för de som vill ha diskret ingång var det postivt. Jag anlände 10 minuter för tidigt och frågade om hon hade tid lite innan avtalad tid, det var hur lugnt som helst.

Väl inne i lägenheten som hon verkar dela med fler personer blev jag ledd till hennes rum, som var fräscht med skön belysning och musik i bakgrunden. Jag blev snabbt överöst med kyssar och tydliga direktiv att klä av sig. Gentleman som man är så lyder man på sådana befallningar ;) Väl i sängen så blev det ett härligt blow direkt och ganska djupt. Hon hade en härlig reflex som gjorde det blev exra skönt. Efter en stund lade jag märke till hennes olika outfits och kostymer. Jag frågade vad hon gilla ha på sig och på en gång började hon byta om och fråga vilken outfit jag tyckte hon skulle ha. Sjukt serviceminded pige. Wow stämningen var redan på topp. Hon sade att jag gillar henne bäst naken :D Men en sexig outfit blev inte fel.

Vi hade sex i flera ställningar och var mycket beröringsvänlig och hon var extra glad för att ge blow vilket märktes. med henne ovanpå mig red hon med bra fart och sjöng samtidigt vilket var en ny häftig upplevelse. Jag hade köpt 45m med mega men kunde inte hålla tillbaka. Skitsamma tänkte jag hon är riktigt fin så det får gå. Efter lite hyggensnack fråga hon om runda 2, he looks sleepy can we wake him up ? ;) Det var som om hon läst ens tankar och hon sade du får gärna komme i munden på mig. Victoria, du är en pärla. Vilken personlighet och vilket sex. 

Efteråt lite mer hyggesnack och vi dansade till hennes musik:D och jag fick nog totalt 50-55. Jag kommer gärna tillbaka. Hon stannar till söndag.  

Redigeret af Nicegent
link

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Enig med TS, har også haft en tilsvarende oplevelse med hende. (Ja hun kan godt lide at danse og synge) :lol:

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Tak for anmeldelsen.

Enig med TS, har også haft en tilsvarende oplevelse med hende. (Ja hun kan godt lide at danse og synge) :lol:

Ja magic :) Vilken kropp.... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.