Hop til indhold
Riesenschwanz

Molly - Kolding

Recommended Posts

Mig og Molly. - Det startede med, at jeg læste Mollys indlæg og syntes at det var godt gået.

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Hende måtte jeg bare møde:http://side6.dk/resultatside/?q=molly

Hun skriver selv: "Hvis du vil have en slank pige, er det desværre ikke mig du skal møde". Molly har former.

Kontaktede Molly ang. en tid og det blev så torsdag kl. 10.30. Fik gadenavnet at vide og skulle så ringe når jeg var i gaden og blev der efter guidet videre.

Gik bævende og nervøs ind af døren og blev modtaget af en sød, glad og smilende Molly, hvorefter vi satte os i sofaen

Blev spurgt ind til hvad jeg ønskede af besøget, alt imens jeg blev kysset og varmet af Mollys hænder og ben. Ren guf. Det blev 30 min blid. Hun var der 100% for mig. Tak.

Efter 5 min spurgte Molly: Skal vi gå ind i sengen og hygge. Riesenschwanz røg på halv stang omgående. Ja - det kunne ikke gå hurtigt nok. Stor dobbeltseng og levende lys. Blev hjulpet af tøjet og vi lagde os på sengen. Vi nussede - kyssede - og legede lidt med de store bryster.

Spurgte igen ind til, hvad jeg ønskede og gik i gang med det franske. På med kondomet og det var herligt. Var ved at komme alt for hurtigt og måtte lige ned at smage lidt på Molly. Glatbarberet og lækker. Senere blev missionærstillingen afprøvet med masser af kys og kram. Sluttede af med det franske og kom med et "brøl" Skønt. Fik flere kys og kram - tiden blev vist overskredet lidt.

Jeg bliver sgu helt opstemt, bare ved at skrive om det. Hvad er der galt med mig? Har gået hele dagen og tænkt på dig.

Mollys søde stemme - smil og 100% nærvær kan varmt anbefales.

Tak Molly - Vi ses igen - Knus Poul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skønne Poul, -Tak for en dejlig respons, gør jo en pige blød i knæ'ne ;) Der venter dig xtra våde kys næste gang :) Kram Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår kommer der lidt mere gang i hjemmesiden Molly?

 

Og jeg vil os give de andre ret, du er rigtig dejlig Molly, Du har desværre bare ikke rigtig været på vagten de dage jeg kunne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er i søde steenkolding og saccy, bliver helt varm indeni  :wub:

 

Har lige fået nøglerne til den saccy, så er i fuld gang med redigering ;)

 

Kys til jer begge....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mandags gik turen til Mollys nye elskovsrede i Kolding. Har før besøgt den kysseglade. Gode parkeringsmuligheder. Diskret. Fint indrettet med kæmpe dobbeltseng - store spejle på væggen så man lige kan følge med i agten fra flere vinkler.

Molly tager imod med sit kæmpe-søde smil, kram og kys. Alt nervøsitet forsvinder - næsten. Her føler jeg mig virkelig velkommen.

Vi sætter os i sofaen stille og roligt. Snakken går bl.a. om stedet, hvad vi bedriver tiden med og fortællinger her på Eroguide. Molly hjælper den gamle af tøjet og han kaster sig på dobbeltsengen. Ju-bi

Molly er en rigtig frækkert - skøn øjenkontakt - alt foregår stille og roligt. Der er ikke noget med at man skal haste sig færdig - hurtig svensk og nu er der 5 min tilbage. Næ næ - der er tid til nydelse og samvær. En rigtig kæresteoplevelse for mig.

 

Tak for en skøn tid sammen med dig. Knus Poul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aller kæreste Poul :wub:

 

-Du kan tro jeg også hyggede mig i mandags, det gør man altid i godt selskab, og tiden flyver derudaf.

Jeg syntes nu bare det er kært at du er lidt små nervøs

 

Ju-bii, -som du dog kan sige det, smiler...

 

Nu må vi se hvad hårfarve jeg har næste gang du drejer vejen forbi Kolding, må jeg lige sige til dig på forhånd, så du ikke tror du er gået forkert :P

 

Kys til dig

Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...