Hop til indhold
Skilgannon

Erotiske Massage i Silkeborg/Kolding/ København med Ana

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/411335

https://danskemassagepiger.dk/directory/erotiske-massage-med-ana-silkeborg-kolding-koebenhavn/

Jeg har haft fornøjelsen af Ana til den store 2 timers pakke med massage og sex.

Vi havde skrevet sammen omkring et møde et stykke tid, og snakket lidt igennem hvad jeg kunne tænke mig og hvad hun tilbød (vi har haft kontakt på anden vis, og det var inden hun havde en decideret annonce, jeg var vel lidt en prøveklud), og vi endte i at hun egentlig fik lov at tage styringen, inden for nogle enkelte grænser.

Jeg ankom på aftalt tidspunkt og mødte Ana, jeg havde taget en flaske rose med, og vi fik et enkelt glas inden seancen gik i gang. Jeg blev bedt om at klæde mig af, hvorefter jeg blev bindfoldet (det ville jeg ikke gøre normalt, men Ana er virkelig tillidsvækkende i min bog) og fik bundet mine hænder med en gummidims (jeg kunne nok godt smutte ud af den hvis jeg virkelig ville). Herefter vaskede Ana mig godt og grundigt med speciel fokus på pikken, tørrede mig af og ledte mig hen til sengen hvor jeg blev lagt på maven. Jeg kunne høre Ana tage sit lingeri af hvorefter massagen startede.

Det var en blid massage, hvor Anas hænder udforskede min krop med langsomme strøg, samtidig med at jeg kunne mærke hendes skød mod min ryg, og det var sgu ret erotisk må jeg sige, ophidselsen udeblev da heller ikke. Pludselig stoppede hun dog, bandt mine hænder op, og sagde at nu fik jeg mine hænder fri, så jeg kunne massere hende, stadig med bind for øjnene. Jeg er ikke helt sikker på hvor hvor lang tid jeg brugte på det, men at massere en nøgen kvindekrop uden at se den var sgu en anderledes oplevelse. Jeg fik udforsket de fleste afkroge af hendes krop mens hun lå på maven, men da jeg ville have hende til at vende sig i bedste thai stil :D blev jeg i stedet beordret ned på ryggen. Jeg fik massage på fronten, som stille og roligt koncentrerede sig om pikken, som absolut responderede positivt på opmærksomheden.

Ana monterede et kondom, gned sit skød op ad min mave og brystkasse og gled stille og roligt ned over min pik. Jeg havde stadig bind for øjnene, men mine hænder havde fri leg på hendes krop, hun har nogle små mens faste bryster og en virkelig god røv og da tempoet i rideturen begyndte at stige tog hun mit blindfold af, så jeg kunne nyde synet af hende der red mig. Jeg var allerede godt oppe at køre, så jeg skal hilse og sige det nok ikke var den længste ridetur nogensinde, men jeg fik en virkelig god orgasme og Ana red mig helt til jeg var færdig.

Alt i alt en 10/10 oplevelse, som jeg absolut skal gentage næste gang Ana er i København eller jeg i det Jyske, hendes arbejdstid er dog stærkt begrænset.

Ana er virkelig sød, ordentlig og tillidsvækkende,  så vær gode ved hende hvis I besøger hende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg overvejer meget turen fra Aalborg fordi jeg elsker det du beskriver.

jeg mangler dog visuelt nogle billeder før jeg har lyst til at tage den lange tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...