Hop til indhold

Advarsel: Dårlig oplevelse med Katerine Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/411284

TLDR: Typisk rumænsk pige der lyver om hvor hun er fra og var vildt bestemmende og konstant afbrudte mig under sex. Ringe følelsesløs kondom sex med nul entusiasme og

dårlig attitude. Hun prøvede at bilde mig ind at min 15cm gennemsnitlig pik var kæmpe stor og smertefuld. Hold jer langt væk!

Besøgte hende i går efter aftalt tid,  jeg købte 45.min , jeg blev vildt fanget af hendes udseende og den relativt lave prise der inkluderede superfransk, jeg gjorde ikke de store

overvejelser om hvor hun var fra og tænkte bare at hun måtte være fra Sydamerika, kæmpe fejl fra min side. Dette er bestemt sidste gang jeg besøger en Rumænsk gp. 

Fra øjeblikket jeg træder ind i lejligheds komplekset var hun pænt langsom om at åbne døre. Da hun åbner døren og lukker mig ind virkede hun egentlig sød

nok, og hun lignende faktisk sine billeder. Dog matchede hendes attitude ikke udseendet. Jeg spørger hende hvor hun er fra, efter hun spurgte mig det samme hun siger

at hun er fra Holland men jeg kunne tydelig se at sproget på hendes mobil var på Rumænsk lol! Jeg vælger igen at ignorere dette, kæmpe fejl da dette var et tydeligt red flag. 

Jeg fortæller hende i første omgang at jeg gerne ville bruge de første 5 min. på forspil hvor jeg dry humper hendes røv og bliver teaset ordentligt mens hun er iført tøj og jeg

selv er iført underhakker, har gjort dette utallige gange med andre gp'er helt uden problemer, de eneste gp'er som nægter dette har  ALTID været Rumænske gp'er med deres

lorte attitude. Hun afbryder mig efter 30 sekunder og begynder at blive irriteret over at hun ikke allerede kan begynde at sutte min pik, jeg spørger hende pænt hvorfor hun prøver

at rush min tid med hende, hun svarer noget i retningen af "babe I am a nice girl, but I also want to have fun ok?". Resten af tiden gik på at at hun fik mig til at komme ret hurtigt i

første runde efter hun red på min pik, det var ikke særlig nydeligt. Efterfølgende sutter hun mig op fra slap, herfra af prøver jeg have sex med hende i diverse stillinger hvor hun

prøvede hun at bilde mig ind at jeg var for stor og gik for hårdt. Ærligt hun var f*cking irriterende for at sige det ligeud da hun konstant stressede mig ud med hendes afbrydelser,

jeg er på absolut ingen måde typen der ikke kan respektere gp'ers grænser eller et nej, men jeg tror sgu godt vi alle kan blive enige om når vi kan fornemme nogle gp'ers BS når

det kommer til at manipulere kunden bare prøver at få jobbet overstået hurtigt og tage røven på os og forlade med vores penge.

Er sgu ærligt træt det her pis, og ja jeg indrømmer 100% at jeg er lidt af klovn for ikke at have luret den noget hurtigere og bare exit, men jeg var vildt trængende og havde ikke

haft sex i godt stykke tid. Så jeg lod min ynkelig desperathed tage over, men FØJ hvor jeg f*cking hader GP'ere der stadigvæk gør sådan noget pis.

Skrevet
Niels_Kasper88 skrev, for 27 minutter siden:

TLDR: Typisk rumænsk pige der lyver om hvor hun er fra og var vildt...

100% enig - havde egentligt besluttet ikke at skrive noget, men nu da der er hul på bylden, må jeg også kommentere. Havde, også i går, nøjagtigt samme oplevelse. Jeg slikkede max 10 forsigtige slik og så var det forbudt. Tidspres, jeg vil være færdig attitude, væk med dig og næste kunde. Virkelig ringe oplevelse. Fik slet ikke min tid. Hold jer væk!

Skrevet

Yup! Besøgte hende også i går dog lidt kortere tid men havde også en lignende oplevelse med meget tidspres, kan bestemt ikke anbefale Katerine. Sindssyg træls type, det burde have hårde konsekvenser når de prøver på sådan noget pis! 

Skrevet
Hook skrev, for 20 minutter siden:

100% enig - havde egentligt besluttet ikke at skrive noget, men nu da der er hul på bylden, må jeg også kommentere

Aldrig hold tilbage med det! Det sgu vigtigt at det her slags pis stopper og får en form for konsekvens, hvis bare der var en måde at slå hårdere ned på her, det lige før en Telegram chat gruppe ville være 10x mere effektive ifht. at holde andre opdateret på seneste dårlige anmeldelser, da det er langt hurtigere

Skrevet

Hvis man må spøger. Hvad er der vejen med de Rumænsk piger? Er bare nys ved intet om dem??

Skrevet
lille_peter skrev, for 10 timer siden:

Profil  "Katerina21"

Profil oprettet: 24/07 2024

https://annoncelight.dk/profile/Katerina21

Ikke helt sikker på hvad du mener?

Skrevet
Funny-man skrev, for 9 timer siden:

Hvis man må spøger. Hvad er der vejen med de Rumænsk piger? Er bare nys ved intet om dem??

De arbejde for vildt grådige bagmænd som bare ser den her profession som en cashcow, hvor det gælder om at malke så mange naive kunder som overhovedet muligt med en elendig service. Prøv bare at søg på "Rumænsk" op i feltet og se hvad der dukker op

Skrevet
Niels_Kasper88 skrev, for 14 timer siden:

TLDR: Typisk rumænsk pige der lyver om hvor hun er fra og var vildt bestemmende og konstant afbrudte mig under sex. Ringe følelsesløs kondom sex med nul entusiasme og

dårlig attitude. Hun prøvede at bilde mig ind at min 15cm gennemsnitlig pik var kæmpe stor og smertefuld. Hold jer langt væk!

Besøgte hende i går efter aftalt tid,  jeg købte 45.min , jeg blev vildt fanget af hendes udseende og den relativt lave prise der inkluderede superfransk, jeg gjorde ikke de store

overvejelser om hvor hun var fra og tænkte bare at hun måtte være fra Sydamerika, kæmpe fejl fra min side. Dette er bestemt sidste gang jeg besøger en Rumænsk gp. 

Fra øjeblikket jeg træder ind i lejligheds komplekset var hun pænt langsom om at åbne døre. Da hun åbner døren og lukker mig ind virkede hun egentlig sød

nok, og hun lignende faktisk sine billeder. Dog matchede hendes attitude ikke udseendet. Jeg spørger hende hvor hun er fra, efter hun spurgte mig det samme hun siger

at hun er fra Holland men jeg kunne tydelig se at sproget på hendes mobil var på Rumænsk lol! Jeg vælger igen at ignorere dette, kæmpe fejl da dette var et tydeligt red flag. 

Jeg fortæller hende i første omgang at jeg gerne ville bruge de første 5 min. på forspil hvor jeg dry humper hendes røv og bliver teaset ordentligt mens hun er iført tøj og jeg

selv er iført underhakker, har gjort dette utallige gange med andre gp'er helt uden problemer, de eneste gp'er som nægter dette har  ALTID været Rumænske gp'er med deres

lorte attitude. Hun afbryder mig efter 30 sekunder og begynder at blive irriteret over at hun ikke allerede kan begynde at sutte min pik, jeg spørger hende pænt hvorfor hun prøver

at rush min tid med hende, hun svarer noget i retningen af "babe I am a nice girl, but I also want to have fun ok?". Resten af tiden gik på at at hun fik mig til at komme ret hurtigt i

første runde efter hun red på min pik, det var ikke særlig nydeligt. Efterfølgende sutter hun mig op fra slap, herfra af prøver jeg have sex med hende i diverse stillinger hvor hun

prøvede hun at bilde mig ind at jeg var for stor og gik for hårdt. Ærligt hun var f*cking irriterende for at sige det ligeud da hun konstant stressede mig ud med hendes afbrydelser,

jeg er på absolut ingen måde typen der ikke kan respektere gp'ers grænser eller et nej, men jeg tror sgu godt vi alle kan blive enige om når vi kan fornemme nogle gp'ers BS når

det kommer til at manipulere kunden bare prøver at få jobbet overstået hurtigt og tage røven på os og forlade med vores penge.

Er sgu ærligt træt det her pis, og ja jeg indrømmer 100% at jeg er lidt af klovn for ikke at have luret den noget hurtigere og bare exit, men jeg var vildt trængende og havde ikke

haft sex i godt stykke tid. Så jeg lod min ynkelig desperathed tage over, men FØJ hvor jeg f*cking hader GP'ere der stadigvæk gør sådan noget pis.

There are exceptions, I am from Romania and I have never hidden this.  In general, this is what happens when you go because you are captivated by appearances.  Let's not generalize "don't go to girls who are from Romania" doesn't seem right for the rest of the gp who really know how to do their job.  It seems to me that the biggest mistake is when the client really thinks that even though the girl had a wrong attitude in the first 5 minutes, he still thinks that he will have a wonderful time with her.  The profile was created on 24/07/2024 and you are the first person to write a review, since a gp has a profile of about 2 months and does not have a review, I would think a little more before visiting it.  These girls you are talking about are still here and working because they are customers who choose to spend time with them even though they realize that it will not be a good experience.

Skrevet
Best.Gfe skrev, for 2 timer siden:

There are exceptions, I am from Romania and I have never hidden this.  In general, this is what happens when you go because you are captivated by appearances.  Let's not generalize "don't go to girls who are from Romania" doesn't seem right for the rest of the gp who really know how to do their job.  It seems to me that the biggest mistake is when the client really thinks that even though the girl had a wrong attitude in the first 5 minutes, he still thinks that he will have a wonderful time with her.  The profile was created on 24/07/2024 and you are the first person to write a review, since a gp has a profile of about 2 months and does not have a review, I would think a little more before visiting it.  These girls you are talking about are still here and working because they are customers who choose to spend time with them even though they realize that it will not be a good experience.

Jeg kender dig. Og det var en fantastik aften helt perfekt 

Skrevet
Best.Gfe skrev, for 5 timer siden:

There are exceptions, I am from Romania and I have never hidden this.  In general, this is what happens when you go ...

Enig. Vi må ikke generalisere. Jeg har mødt de lækreste rumænske piger flere steder. Der er desværre nitter i mellem,  ikke kun som her på Toldbodhusevej,  men alle steder i byen. Brug intuitionen og gå igen! Inde  pengene har skiftet hænder. - Det glemte jeg også denne gang. På Toldbodhusevej har jeg tidligere haft stjerneoplevelser med bl.a.  Cleo, Kristina (ja, den Kristina!) og en, som jeg ikke husker navnet på, men en Kristina henviste mig til. Hun var høj, åleslank  - virkelig god sex.

Skrevet

Enig i at generaliseringer er en virkelig dårlig ide.

Jeg har to gange besøgt Rumænske piger, som jeg er temmelig sikker på er her under ret rimelige forhold. @Best.Gfe er en af dem og hun er i en klasse for sig, dejlig.:wub:

Skrevet
Best.Gfe skrev, den 20.9.2024 at 09:30:

since a gp has a profile of about 2 months and does not have a review, I would think a little more before visiting it. 

Sikke noget pjat. Jeg har personligt sagt pænt nej tak, når en gæst har spurgt om de skal skrive en anmeldelse. Og alle gp`er kan jo af naturlige årsager ikke blive skrevet om.

Heldigvis for mig, så er der mænd der har tillid til mig og godt tør lave aftaler med mig. Jeg er ikke i tvivl  om at de nok skulle skrive hvis de havde en negativ oplevelse med mig :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.