16cm but thick 48 Skrevet 18. September, 2024 Sara Haderslev Incall& Outcall Sønderborg Rødekro, Aabenraahaderslev, aabenraa, Åbenrå, Vojens, , Tønder, Toftlund, Christiansfeld, kolding, Brørup, Lunder I dag besøgte jeg Sara i Haderslev. Jeg købte 30min med superfransk (800kr+200kr). Hun ser ud som på billederne, måske lidt større i virkligheden men ligner ellers godt. Hun er fra Rumænien og 24år eller ældre. Hun begynder, at give mig superfransk, mit AppleWatch tager tid, der er gået mindre end 1min og hun sætter kondom på mens hun siger, at hun kan mærke jeg er ved, at komme. Det passer ikke, fordi jeg kommer slet ikke. At superfransk sluttede så hurtigt brokker jeg mig over, men det ignorer hun. Det "ødelagde" resten af turen fordi jeg konstant tænkte på, at det var træls med så lidt superfransk. Hun sutter så knap 2min mere med kondom på og spørger hvilken stilling, jeg spørger om hun ikke vil sutte lidt mere men "jeg har fået ondt i munden/kæberne"... Vi snupper missionær, da jeg ikke er fan af doggy og hun ikke havde energi til, at ride mig. Jeg er sveder en del (jeg laver arbejdet) mens vi er i gang, der er mega varmt i det lille værelse. Hun stopper, da min sveden genere hende og hun giver mig handjob mens jeg står op, men jeg tror ikke jeg kan komme (pga. irriteret over det med superfransk) og hun siger, at vi slutter. Fordi jeg ikke kommer, spørger hun om jeg har drukket da hun kan lugte alkohol fra min ånde, men da jeg ikke drikker, skyldes lugten min mundspray. Jeg var nok kommet hvis superfransk havde været super i mere end 1min, ellers på de resterende 13min jeg havde tilbage kunne jeg evt. være kommet. Jeg er udenfor hendes dør præcis efter 17min, jeg betalte for 30min. Så det bliver desværre 2/5 derfra. Pigen er sådan set sød nok (ellers var det 1/5) i hendes udstråling/væremåde men det var bare en meget ringe service hun gav. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 19. September, 2024 Det var da en kedelig "Nul stjerner" oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 19. September, 2024 lille_peter skrev, for 11 timer siden: Det var da en kedelig "Nul stjerner" oplevelse. Ja, det var det faktisk. Jeg forstår ikke hvorfor jeg gav 2/5, men jeg havde ikke 0/5 med i mine tanker så det rigtige må være 1/5 (jeg må lige få det ændret i mit opslag hvis muligt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 19. September, 2024 Hun er i Vejle nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 91 Skrevet 26. September, 2024 For søgbarhedsskyld: https://annoncelight.dk/profile/monalisa Hun har også været i Sdr. Hostrup, stedet er kendt for at indeholde piger med dårlig service. Tak for din anmeldelse. Har besøgt hendes veninde engang, som også gav dårlig service. Alt skulle gå hurtigt. Og da jeg mødte den kvinde som din anmeldelse omhandler, da kunne jeg fornemme en dårlig personlighed om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg