Hop til indhold
Nosseløse

ODENSE SV/ LORENA

Recommended Posts

Lorenas billeder synes jeg ikke er af hende. Når jeg var der i dag så jeg en langt ældre kvinde, der var større i hvert fald end 160 cm. Og hun var mørkere og havde fået mave. Hende på billederne er så lækker og ung. Og så ser hun europæisk ud eller er hvid.

Hun har taget billederne når hun var ung meget lækker og der en anden pige på med en meget lækker hvid krop der stemmer med at hun er 160 cm vejer 55 kg og er 29 år.

Stedet er ikke diskret og jeg mødte tre andre mænd imens jeg ventede 5 min på at komme ind. Og så kom en anden kvinde til døren og spurgte om jeg havde booket før Lorena kom. Og så når jeg så og fik kigget ret godt; "sagde hun do you want to stay or leave". Og jeg gik. Jeg må sige hendes ansigt ser ikke særligt ungt ud mere, kan hun mon være over 50 år år hun siger hun er 29 år.

Hendes selfies med nr. 1, 5, 13, 19 og 25 ligner mest hende, men der er hun blegere og har en smal talje og en flot figur.

Jeg vil anbefale andre at finde noget bedre. 

https://annoncelight.dk/showad/369077

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde for travlt til mig og bad sin veninde "hjælpe" mig istedet. Hun kom bare og lad son om det var hende, utrolig hvor hovmodig man kan være. Det er ikke første gang man har hørt det om det. Det er surt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...