Sir Spermalot 23 Skrevet 27. Februar, 2014 Hej nogen der har erfaring med maja? http://www.skibhuspigerne.dk/Maja.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 1. Marts, 2014 Har hørt hun skulle være ret fantastisk, og har selv overvejet et besøg uden at gøre det endnu. Men søg lidt i forum, mener der burde være en anmeldelse på hende et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mike5000 4 Skrevet 4. Marts, 2014 Hun kan varmt anbefales... super fræk tøs... der elsker ansigtsglasur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 6. Marts, 2014 Lyder god kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 135 Skrevet 17. Juli, 2014 Jeg bringer lige den herop igen.. Nogle som har besøgt hende? Der kan fortælle lidt mere:)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 18. Juli, 2014 Jeg besøgte hende lidt efter mit ovenstående indlæg. Jeg fik superfransk + ansigtsglasur til hende. Hun er en høj, slank, super køn pige. Iklædt samme outfit som på hendes billeder på hjemmesiden. Hun er super nem at snakke med, meget flirtende, super fræk. Og da hun sad på knæ og kiggede på mig og bad om mit varme sperm... Se, det kunne jeg lide! Hun kan varmt anbefales. Og ja, der var kys med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 23. Juli, 2014 På opfordring vil jeg gerne lige præcisere: Superfransk var naturligvis MED kondom. Kun ansigtsglasuren foregik uden. Jeg kan aldrig finde ud af hvad der er fransk, superfransk, megafransk.... Bare ingen sygdomme til mig tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg