Hop til indhold

Thai-kendere

Featured Replies

Skrevet

Der er jævnligt gode folk her i debatten som tydeligvis har stor indsigt i samfundsforholdene i Thailand. Og jer er mit spørgsmålet rettet til: Når glædespigerne vender retur fra ophold i Vesteuropa, er der så et større antal som har kønssygdomme med i bagagen. Både de mere harmløse, men også AIDS. Og er der i Thailand et fungerende sundhedssystem som kan hjælpe dem? 

Skrevet

Ja, der er et velfungerende "privat" sundhedssystem, hvis du har en forsikring eller penge. Ville ikke selv bruge det offentlige system.

Tror nærmere man skal være bekymret den anden vej, hvad de har med "hjem" til Europa.

Skrevet

Jeg tror også det er den anden vej, man skal være bekymret. Mange thaier er nærmest hysterisk med hygiejnen/kondom mm. Også så er det de nye der kommer til dk. og tilbyder sex uden kondom... Og de ældre der er fuldstændig ligeglade.

I thailand har jeg indtrykket af de fleste tager det mere afslappet. 

Skrevet

Altid kondom.

Jeg har endnu til gode at møde en thai i Danmark som har tilbudt sex uden gummi, de har alle som én hevet det frem som det naturligste i verden. Men de findes det kan jeg jo læse her og se i annoncer. 
Mit generelle indtryk er at de passer ret godt på sig selv, men måske er jeg lidt naiv her og det mest er et spørgsmål om at spørge og lægge 500kr mere.

Er du forsikret i Thailand er der god behandling og lækre hospitaler, er du ikke forsikret er mulighederne begrænset til din økonomiske formåen. 

Der er i øvrigt ikke rigtig nogen harmløse kønssygdomme. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.