Hop til indhold

Andbefaling af GP i Aalborg/Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har du en eller flere anbefalinger av en gp i Aalborg eller i Nordjylland? Ser for mig første besøg til en gp, og trænger råd/anbefalinger. 

Tak

Skrevet
Dan-man skrev, for 45 minutter siden:

Hej

Har du en eller flere anbefalinger av en gp i Aalborg eller i Nordjylland? Ser for mig første besøg til en gp, og trænger råd/anbefalinger. 

Tak

Nu ved jeg jo ikke hvad du er til.

men Alise er et riiiigtig godt bud

HUN er lækker, petit og møgsød. Samt du kan kommunikere med huned

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, 1 time siden:

Nu ved jeg jo ikke hvad du er til.

men Alise er et riiiigtig godt bud

HUN er lækker, petit og møgsød. Samt du kan kommunikere med huned

Ok. Du har ikke en link eller noget. 

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvordan du har det med gravide kvinder, men jeg havde mit første gp besøg hos Sophie for en måneds tid siden, og hun var simpelthen så sød og fik mig til at slappe helt af og få en super god oplevelse og mod på mere både hos hende og andre :)

Hun har desværre kun annoncen oppe, hvor hun er tøs. Men det er værd at holde øje med når hun ikke er tøs. Jeg ved ikke hvordan det er når hun er tøs.

Jeg var hos hende i Støvring, hvor det bare var rent GFE.

https://annoncelight.dk/showad/406728

Redigeret af Elskermælk78

Skrevet

Og lige meget hvem du ender med at vælge, så husk at sige at det er dit første besøg hos en gp, så hun kan få dig til at slappe af.

Skrevet
Dan-man skrev, den 18.9.2024 at 14:13:

Hej

Tak

Hejsa

Lucia er tilbage i Aalborg- hun gør det bare så godt, jeg er helt sikker på, at du vil finde hendes selskab dejligt 

https://annoncelight.dk/showad/385677

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.