Titommeren 322 Skrevet 18. September Kære venner. Jeg har haft stor fornøjelse af Eroguide med at læse anmeldelser, som på den ene side har sparet mig for dårlige oplevelser og på den anden side har givet mig mange rigtig gode oplevelser. Så tak for det alle sammen. Jeg søger altid på annoncenummeret, inden jeg besøger et “emne” og vurderer selvfølgelig, om det er en troværdig anmeldelse, der er på vedkommende. Denne bliver selvfølgelig mere troværdig, hvis andre følger op og kommenterer. Nu til sagen… Jeg har læst i flere oplæg, at mange går i klinch med moderator efter en påtale og giver udtryk for, at de ikke gider være med længere med henblik på at lave anmeldelser og kommentere. Kan vi ikke bare trykke på “PYT”knappen og komme videre? Også selvom man føler, at man har fået en påtale, man ikke har fortjent. Lad os nu stå sammen og få dette fede forum op at køre igen med masser af anmeldelser og kommentarer. Store som små, bare de er velment. Og til alle jer, der bare kigger, men sikkert også har mange oplevelser at dele ud af. Opret da nogle anmeldelser og kom med nogle kommentarer. Kom nu ud af busken og bliv en del af fællesskabet. Det var bare lige mine tanker - håber, det giver mening. God dag til alle og knep vel 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg