Hop til indhold
sexrevy

Uengagerede Caroline fra Aarhuspigerne

Recommended Posts

Så må det være på tide at jeg giver min første anmeldelse her på sitet som jeg har lukreret en hel del på som læser.

 

Første anmeldelse bliver imidlertid desværre ikke særligt positv. Det må unægeligt være sjovere at skrive om det gode oplevelser, men på den anden side vil jeg gerne spare andre for at spilde penge, så hermed en kortfattet anmeldelse.

 

Jeg satte denne eftermiddag en halv time af til Caroline fra Aarhuspigerne.dk for 1100 kr. Jeg burde have fattet mistanke allerede da jeg mødte hende i lokalet inden man betaler - ikke den store øjenkontakt og ingen frække smil. 

 

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/caroline/

 

Nu vil jeg hverken såre Caroline eller være uretfærdig - men hendes krop er en anelse mindre tynd end det indtryk billederne giver. Det betyder blot at hun ikke er ultra-slank - hun er på _ingen_ måde tyk eller noget der ligner - hun var bare lidt flere kilo eller halvkilo end jeg havde forventet.

 

Vægt og krop er dog ligegyldigt hvis pigen er fræk, spiller op og med på legen. Hvis jeg skulle beskrive oplevelsen med Caroline med ét ord ville det være: Uengageret. Og vel at mærke, vil jeg påstå, uengageret fra hendes side.

 

Efter betalingen fik jeg besked om at smide tøjet og lægge mig på sengen. “Så skulle hun nok komme ind til mig”. Hun kom ind i selvsiddende strømper og højhælede sko og ellers intet. Hun har ret små bryster som annonceret, og det finder jeg normalt rigtigt frækt. Men her måtte kroppen gerne være lidt tyndere - så den passer til det ungpigelook jeg tænder på i forbindelse med små bryster. Caroline fortalte at hun var i gang med et hårdt træningsprogram, så efter eget udsagn arbejder hun altså på sagen :-)

 

Caroline gik hurtigt frem - lagde sig ved siden af mig og sagde at jeg havde lidt for meget tøj på. Så jeg måtte smide boxershortsene hvorefter hun gik i gang med at kæle for karlorius. Den blev hurtigt stiv og da hun efter nogle minutter var ved at finde kondomet frem tænkte jeg at nu må jeg finde på noget for ellers bliver det en kort halv time! Jeg spurgte om jeg måtte slikke hendes fisse og det måtte jeg gerne. Bonuspoint for det - men det er nu også ganske standard at pigerne tillader det synes jeg.

 

Hun var dog stadig højest uengageret. Nogle piger lever sig ind i det, roser en for at slikke, så slikker man endnu bedre og tingene bliver lidt hede. Her var nærmest ingen respons og det var ret tamt. Ret lækker fisse dog!

 

Caroline har ret store tatoveringer op af kroppen. En ting jeg er relativt neutral overfor. Det skal siges at jeg roste hende for hendes udseende i starten og undervejs - jeg plejer at have den charmerende tilgang fordi jeg synes det plejer at give pote den anden vej.

 

Nå, kondomet måtte på og hun suttede mig. Det var relativt uangageret men da et fint blow job. Jeg lå nu på ryggen og da hun var færdig proklamerede hun at “hun altså ikke kunne ride mig - det havde hendes læge sagt”. Jeg spurgte hvorfor og årsagen skulle være problemer med hendes knæ. Det er ærgerligt for jeg nyder ellers ofte at tage pigen hvor hun sidder henover mig og jeg boller hende bagfra.

 

“Hvordan… skal jeg lægge mig… eller….”? sagde hun igen uengageret og her var jeg ved at opgive håbet om en god oplevelse. Ja læg dig gerne, og så måtte jeg bolle hende. Det viste sig trods disse hårde odds at jeg var blevet ualmindelig liderlig så jeg kom hurtigt.

 

Vi havde en ret kedelig snak, ingen smil og jeg havde på intet tidspunkt lyst til at kysse hende - nok pga. den manglende øjenkontakt.

 

Nu kan man sige at der skal være to til at danse tango og det altid er spørgsmål om kemi. Men jeg vil sige at Caroline burde holde sig til sin uddannelse og sin fitness-træning og droppe dette erhverv indtil hun virkelig måtte få lysten til at gå ordentligt ind i sagen.

 

Gentagelsesfare: 0%

Pigens udseende: 7/10

Indelvelse: 4/10

Stedet: Har altid godt synes om stedet. Rent og trygt. Fint sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for din anmeldelse.

Jeg fik et deja vu.

Jeg forsøger at gå igen når jeg møder en pige jeg ikke finder tiltrækkende eller virker mut og småsur.

Da jeg mødte hende var hun ligesom det du skriver ret mut selvom jeg synes hun er lækker nok.

Men fordi hun simpelthen virkede så mut gik jeg igen uden at købe noget og så blev hun for alvor sur men det var nu ikke mit problem.

Men tak fordi du skrev om din anmeldelse. Gad vide om hun egentlig er glad for hendes arbejde som massagepige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det må nu heller altid være lige nemt sådan seksuelt at tage sig af folk der dumper lige ind af døren - huskede du at der skal to til en tango

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det må være svært men ja - jeg er opmærksom på at der skal 2 til tango (som jeg også antyder i anmeldelsen). Nu er det jo som regel gaden man kommer ind fra. Og jeg har ofte en rigtig god tango!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det må nu heller altid være lige nemt sådan seksuelt at tage sig af folk der dumper lige ind af døren - huskede du at der skal to til en tango

Selvfølgelig skal der to til tango men derfor kan man jo stadig få en dårlig oplevelse uforvarende.

Jeg har som sagt selv mødt hende, og selvom hun var lækker nok, så gik jeg igen da jeg ligesom anmelderen blev mødt af en mut pige, og idet hun faktisk er rimelig lækker, så skulle der ret meget til at jeg gik igen, det gør jeg yderst sjældent.

Ved anmelderens møde med hende ser han også straks en mut pige skriver han.

Men det er så fandens svært at gå igen, jeg ved det.

Men velkommen til den nye bruger fra det århusianske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...