Hop til indhold

Agatha sexy blonde girl - Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu besøgt Agatha og det var en ret intens og ægte sensuel oplevelse. Det er pigen vist på billederne i annoncen. :wub: 

Hun har en rigtig lækker petit krop, meget kønt ansigt, nogle virkelig dejlige ægte faste bryster og silkeblød hud. Hun er en smuk blond pige, smilende og imødekommende.

Agatha giver en rigtig godt BJ og selvom hun er stram var hun med på rigtig mange stillinger. :rolleyes: Hun er aktiv og stønner virkelig lækker. Naturlig støn tænder mig meget så det kunne ikke blive bedre. Hun var meget tilstede og vi havde rigtigt meget øjenkontakt så hele oplevelsen var topklasse! Hun er sød og nærværende.

Jeg fik hurtig respons via SMS med præcis info og stedet var meget ren. :) 

Genbesøg - 100% :wub:

https://annoncelight.dk/showad/386018

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
  • Author
Listelømmel skrev, for 1 time siden:

Meget smuk ung kvinde. Kunne se hendes annonce var lukket i går.

Ja hun er virkelig lækker og sød- jeg har allerede besøgt hende to gange. :rolleyes: 

Skrevet
Listelømmel skrev, for 3 timer siden:

Meget smuk ung kvinde. Kunne se hendes annonce var lukket i går.

Vi kan alle have brug for en fridag.

Skrevet
Le courvoisier skrev, den 19.9.2024 at 09:13:

Ja hun er virkelig lækker og sød- jeg har allerede besøgt hende to gange. :rolleyes: 

Jeg er simpelthen imponeret over hvordan du igen og igen finder frem til de bedste af de bedste. Perfekt GFE anal! Tak!

Redigeret af Hering

Skrevet
  • Author
Hering skrev, for 25 minutter siden:

Jeg er simpelthen imponeret over hvordan du igen og igen finder frem til de bedste af de bedste. Perfekt GFE anal! Tak!

Selv tak :)- Jeg kan se at Agatha desværre nu er i Aalborg- jeg håber kun kommer igen til Århus- tror jeg har besøgt hende 3 gange:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.