Hop til indhold

Kvinder. Få jer et prinsesse job

Featured Replies

Skrevet

Kære søde kvinder med for lidt penge på lommen, I kan nemt komme til at leve som grevinder og prinsesser uden evindelige økonomiske kvaler.
Er du udeboende på SU, får du bistandshjælp, eller er du lavtlønnet i øvrigt, så se her.

Det som kræves af dig er:
At du kender dig selv,
at du kender dine egne grænser,
at du kender dine egne lyster,
at du gerne vil være sammen med mænd og gøre dem glade med dit nærvær, dine kys og alt din dejlighed.

Laaaaangt de fleste danske mænd, er gode, rene og søde gentlemen, som gerne giver dig lyst til, at se dem igen og igen.

Mange medsøstre har allerede fundet ud af dette, og hjælper jer sandsynligvis gerne igang. Flere af dem arbejder på fine og velorganiserede bollekontorer rundt om i landet, som ofte søger nye medarbejdere til luksus priser.
For et kærligt og intimt møde af én times varighed vil I typisk kunne forvente ca. kr. 1500 - 2500 afhængig af, hvor interesserede I er i at have flere eller færre møder.
Udgifterne til denne luksusindtjening er ret ubetydelige, set i forhold til indtægterne, for her er ingen gridske bagmænd. Og bare rolig, det er de færreste, der betaler nogetsomhelst til den store fælleskasse, skat, fordi man næppe ønsker, at blive registreret som udøver af verdens ældste profession.

Markedet er polariseret i segmenter:
1) De dyre luksus kontorer med danske kvinder, hvor omtrent kun de rigeste har råd til at komme, at forkæle kvinderne.

2) Mellem prisklasse kontorerne, typisk thai klinikker, og lejligheder med 2-3-4 kvinder, hvert sted. Det er steder som de fleste godt kan få råd til, at besøge en gang imellem.

3) Lavpris segmentet, hvor også den ufaglærte arbejdsmand kan komme forbi en gang imellem.

Kære nye i faget, hold jer til de 2 første segmenter, for det vil give jer mest luksus og samtidigt mulighed for, at have nogle at se ned på, så I kan føle jer som de bedste. Af jeres kunder vil I altid blive støttet i enhver nedladende omtale af kategori 3, og deres naive og nærige kunder. Alt nedladende og negativ omtale imod lavpris segmentet giver også et godt sammenhold mellem både kunderne og kollegaerne.
Det kan næsten ikke blive bedre.
Så frygt ej. Kom nu igang med prinsesse jobbet.

mvh. nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Skrevet

Er det touretten der er i gang nu eller keder du dig bare helt gudsjammerligt? :huh:

Skrevet

Hvad med pigerne/kvinderne i din egen familie, har du foreslået dem at gå ind i branchen ?

Nogen af dem kunne vel også bruge lidt ekstra penge.

@Nice and easy

Redigeret af sweetstone
Modtager til svar manglede.

Skrevet

Sååååå.....du forsørger at hverve flere kvinder ind i faget ved at slå det op i et forum som er ukendt for dem???

Kend dit publikum B)

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Hvad med pigerne/kvinderne i din egen familie, har du foreslået dem at gå ind i branchen ?

Nogen af dem kunne vel også bruge lidt ekstra penge.

@Nice and easy

Bare ingen af dem, som er på spanden økonomisk. Heller ingen af dem, der ønsker at blive forkælet, og gå rundt i dyrt tøj, eller på anden måde har overklassevaner.

mvh. nice and easy.

Skrevet
Needy skrev, 1 time siden:

Er det touretten der er i gang nu eller keder du dig bare helt gudsjammerligt? :huh:

He he. Du kunne godt have ret i begge dele :)

Mvh. nice and easy.

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Sååååå.....du forsørger at hverve flere kvinder ind i faget ved at slå det op i et forum som er ukendt for dem???

Kend dit publikum B)

Måske sidder de derude og kigger med. Man ved aldrig :)

mvh. nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, 1 time siden:

Måske sidder de derude og kigger med. Man ved aldrig :)

mvh. nice and easy.

Arh næppe :P Tænker dem som er på denne side, allerede udøver denne proffesion. 

Nice and easy skrev, for 3 timer siden:

Kære søde kvinder med for lidt penge på lommen, I kan nemt komme til at leve som grevinder og prinsesser uden evindelige økonomiske kvaler.
Er du udeboende på SU, får du bistandshjælp, eller er du lavtlønnet i øvrigt, så se her.

Tænker de fleste studerende piger/kvinder bare finder et studiejob ved siden af, på en cafe som regel.:D Det gør dem jeg studerer med i hvertfald.:P

Og næppe begynder på prostitution hehe.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Nice and easy skrev, for 5 timer siden:

næppe ønsker, at blive registreret som udøver af verdens ældste profession.

Øhm.. Tror du der er en kategori på Virk.dk der hedder noget med sexsalg eller.? 

Sådan foregår det ikke.. Så det har intet at gøre med om man ønsker at være registreret som det ene eller andet.. Det risikerer man dog at blive hver dag man er på job og politiet kommer forbi ligesom de sikkert gør mange gange om året på dit job.? Skal vi se udover forskelsbehandlingen lige dér så er du jo højst sandsynlig også så heldig at dit arbejde kaldes for et arbejde og ikke “et socialt problem”.. Du kan nok også få en A-kasse helt uden at skulle lyve omkring hvilken form for “selvstændig” du er.. Din bank vil nok også tage imod dine penge uden at bøvle osv osv osv.. 

Havde på et tidspunkt en forsikringsmand der ringede til mig og samtalen forløb sådan her: 

“Hejsa du snakker med Martin fra *indsæt selv større forsikringsselskab og jeg ringer for at oplyse dig om vores pakker til selvstændige”

”Hejsa Martin….. Øhmmm.. Jeg tror desværre ikke min forretning er noget i forsikre *lettere fnis*”

”Aaargh du ville blive overrasket over hvor bredt vi favner.. Giv det et forsøg.. Hvad arbejder du med.?”

”Jamen Martin…. Jeg sælger sex…….”

”*BRYDER UD I NERVØST GRIN* nej det kan jeg sku godt se….. Det skulle lige være noget arbejdsskade *Endnu større grin*”

”Njargh jeg tror vurderingsmanden vil have svært ved at vurderer arbejdsnedsættelse osv *begge griner næsten hysterisk over det billede*”

”Når men så må du have en dejlig dag”

”Og i lige måde til dig Martin”.. 

Kan du komme på noget som helst andet erhverv der ville få forsikringsmanden til at grine.? Noget andet erhverv (der ikke er livsfarligt altså) som ikke kan forsikres.? 

Åbenbart så er Skat de eneste der må tjene penge på prostitution:ph34r::lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Nice and easy skrev, for 5 timer siden:

Kære nye i faget, hold jer til de 2 første segmenter, for det vil give jer mest luksus og samtidigt mulighed for, at have nogle at se ned på, så I kan føle jer som de bedste. Af jeres kunder vil I altid blive støttet i enhver nedladende omtale af kategori 3, og deres naive og nærige kunder. Alt nedladende og negativ omtale imod lavpris segmentet giver også et godt sammenhold mellem både kunderne og kollegaerne.
Det kan næsten ikke blive bedre.
Så frygt ej. Kom nu igang med prinsesse jobbet.

Jeg synes endnu engang du snakker om at danske piger skulle snakke negativt om det “prisvenlige segment”.. Jeg synes lige vi var blevet enige om det ikke var sådan det hang sammen.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Åbenbart så er Skat de eneste der må tjene penge på prostitution:ph34r::lol:..

Det er derfor det hedder SKAT :)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 16 timer siden:

Kend dit publikum B)

Jow jow. Men jeg stiller gerne teksten til rådighed for bollekontorernes annoncer efter nye medarbejdere :)

mvh. nice and easy.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Sådan foregår det ikke.. Så det har intet at gøre med om man ønsker at være registreret som det ene eller andet..

Men det ender alligevel på samme måde, nemlig ingen tilskud til fælleskassen fra verdens ældste erhverv. Men pyt, for det har jeg nemlig. I rigeligt mål hele livet. Så ikke meget luksus tilbage i mine lommer, og derfor nødt til altid, at tænke bedste ydelser til de bedste priser.

mvh. nice and easy.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Jeg synes endnu engang du snakker om at danske piger skulle snakke negativt om det “prisvenlige segment”.. Jeg synes lige vi var blevet enige om det ikke var sådan det hang sammen.. 

Jeg tror på, at du @JenniferRomantica, som den eneste, ikke gør.

Men det gør så mange andre, og forleden blev jeg foreslået at jeg enten var naiv eller nærig fordi jeg kiggede på lavpris segmentet fra en anden synsvinkel.

Egentlig mindes jeg at også du har antydet at jeg har givet positive anmeldelser til Herlev fordi jeg opfatter verden udfra mit eget ønske om, hvordan den bør se ud.

Hvis du har læst kommentarerne til mig fra både herrer og damer på sitet her, tror jeg sagtens du kan forstå min følelse af der bliver set ned på lavpris, og os som benytter det.

mvh. nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 57 minutter siden:

Egentlig mindes jeg at også du har antydet at jeg har givet positive anmeldelser til Herlev fordi jeg opfatter verden udfra mit eget ønske om, hvordan den bør se ud.

Korrekt.. Jeg mener klaaart du ser tingene derude som du ønsker enten for at ikke skulle smage den grimme smag eller fordi deres koncept passer dig perfekt og så det andet egentlig lige meget.. Jeg tror ikke du på nogen måder er et dårligt menneske eller at pigerne er mindre værd end jeg er.. Jeg synes faktisk de er MINDST dobbelt så meget værd som bagmændene sælger dem til.. Og jeg kan ikke engang lide dem nok til at knalde dem så jeg kan ikke forstår man ikke ønsker det samme for dem hvis man er en af dem der besøger dem og tilbringer tid med dem.. 

Var det en dansk kvinde.? Og hvordan er det at snakke dårligt eller grimt om pigerne at du kaldes naiv.? 

Endnu engang så ses der ikke ned på mænd der vælger lavpris hvis lavpris heeeelt 100% var her frivilligt og ikke skulle arbejde 24/7 uden at ane hvad der bliver solgt i sms’er.. Det jo tosset at du tager det personligt at der er mange der ønsker BEDRE forhold for pigerne på blandt andet bollefabrikken som du hårdnakket forsvarer.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Var det en dansk kvinde.? Og hvordan er det at snakke dårligt eller grimt om pigerne at du kaldes naiv.? 

Det var såmænd @Line c der reagerede ved at mene jeg var enten naiv eller nærig i et svar jeg havde lagt ud om, at der også kunne være et nyttigt samarbejde mellem østpigerne og deres telefondamer i denne tråd:

Blev dog slettet af admin, der anså vores ordveksling som en afsporing af tråden, hvori det lå.

Jeg har kun påstået at I ser ned på lavprissegmentet.

citat:

jeres kunder vil I altid blive støttet i enhver nedladende omtale af kategori 3, og deres naive og nærige kunder. Alt nedladende og negativ omtale imod lavpris segmentet giver også et godt sammenhold 

Hvis I danske GP kvinder har solidaritet med de fattige østeuropæiske, hvorfor hjælper I dem så ikke med andet end betydningsløse ord?

mvh. nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Skrevet
Nice and easy skrev, for 38 minutter siden:

Hvis I danske GP kvinder har solidaritet med de fattige østeuropæiske, hvorfor hjælper I dem så ikke med andet end betydningsløse ord?

Fordi man ikke vil blandes ind i en eller anden østeuropæisk mafia.. Det giver vel sig selv.. Sidst jeg var et sted hvor den slags forretning foregik var der reel chance for at få et par på hovedet.. En af mine gæster kom til at banke på døren til en af deres “følgesvende” og blev mødt af en stor kniv..

Jeg har ikke deres adresser.. Det har du.. 

Forventer du at jeg skal sætte mit liv på spil eller hvad forestiller du dig.? 

Nej men vi kan hjælpe med at råbe de mænd an der støtter den form for foretagende.. Når vi gør det så vi nedrige, jaloux kællinger.. Seriøst.? Det svarer til at kalde de “frie folk” der var imod slavehandel for jaloux på slaverne fordi “slaverne da havde et arbejde”.. Kan du selv se hvor dybt forrykt det er.? 

Skrevet

Nu læste jeg lige din kommentar i en anden tråd og vil ikke afsporer så tager den herind: 

Anmeldelse

Jeg har læst beretninger om modløse, trætte, ømme piger fra det sted du så gerne og glædeligt ofte besøger.. Så du kan jo godt se det er forkert.. Tror du at fordi pigerne er bedre skuespillere på det sted - omkring dig - så det ikke overgreb eller.? 

Skrevet

@Nice and easy Dit første indlæg støder mig sgu lidt. Det eeen lang generalisering, som jeg hader som pesten!!

Du er virkelig en le maître de la provocation!!

Og @JenniferRomantica hopper i med begge ben, HVER GANG - og det ved du godt!

Det er da utroligt som du bliver ved :huh:

Nice and easy skrev, den 17.9.2024 at 15:27:

3) Lavpris segmentet, hvor også den ufaglærte arbejdsmand kan komme forbi en gang imellem.

Hvor kom ovenstående fra? Jeg kender da mange ufaglærte som tjener langt mere end min boss, hvorfor i alverden skulle de dog gå efter "lavpris segmentet"??

Nice and easy skrev, den 17.9.2024 at 15:27:

Af jeres kunder vil I altid blive støttet i enhver nedladende omtale af kategori 3, og deres naive og nærige kunder. Alt nedladende og negativ omtale imod lavpris segmentet giver også et godt sammenhold mellem både kunderne og kollegaerne.

Du bør nok liige holde mig udenfor her!!!

Generelt er jeg totalt uforstående overfor folk der går efter laveste pris, det som du kalder "lavpris segmentet", jeg begriber det ikke og kommer nok aldrig til det (men nu er jeg jo også et meget visuelt menneske :rolleyes:). 

Det er almindelig husmandslogik at jo mindre du betaler, jo mindre får pigen til sig selv, da bagmanden sikkert skal have den samme andel uanset hvad der er knaldet hjem. Så tror da f..... at GP'erne sådan nogle steder virker trætte og utidige! Er det fair at brokke sig over det, spørger jeg så sådan lidt retorisk?

At man kan få sig selv til at gå efter laveste pris er sgu at gå for lavt, sorry to say.
Har man råd til et knald for 800 kr. har man sgu da også råd til at betale 1500 kr. det er da et spørgsmål om prioritering. Og så ved jeg godt at der kan være forskel på oplevelsen uanset, det er bare ikke det, det handler om.

Hvis du vil have det billigt så køb dog for pokker en Pocket Pussy Masturbator, så skal du kun betale for batterierne!

Kan godt være jeg blander nogle tråde sammen, i så fald må i bære over med mig!

Redigeret af Needy

Skrevet

Sådan en "ufaglært arbejdsmand" har nok nogle sorte kontanter, han skal finde anvendelse for ;-)
(beklager generalisering)

Skrevet
køb dansk skrev, for 17 minutter siden:

Sådan en "ufaglært arbejdsmand" har nok nogle sorte kontanter, han skal finde anvendelse for ;-)

Det ik engang løgn.

Jeg arbejdede engang på en byggeplads, her faldt jeg i snak med en murerarbejdsmand, hvor vi talte om akkordlønnet arbejde. Han gik rundt i nogle store smækbukser.

På et tidspunkt klappede han på forlommen og sagde: En rigtig murerarbejdsmand går ikke rundt med mindre en titusind kr. på lommen.

Arrh, sagde jeg, det kan da ikke passe. Så hev han et bundt tusindkronesedler op, viftede mig om næsen med dem og sagde: Og så skal jeg satme ha noget kus du :lol:

Man kunne braget da min kæbe ramte jernpladen vi stod på - glemmer det aldrig :D

Skrevet

Okay så røg jeg lige med i denne tråd da der skulle kastes sten hmm!! 

Jeg står ved hvad jeg skrev og at tage det frem her i tråden forekommer mig dybt latterligt da kommentarene blev slettet og vi fik en advarsel selv om sandheden nok blev skrevet sort på hvidt.. 

Og lige en side kommentar skulle vi andre piger hjælpe andre piger fra andre lande det jo latterligt vi har vist nok i vores egne kampe men mændene som vælger at besøge dem kunne jo holde sig til danske kvinder så var den skid slået ;) jeg hopper ud af tråden her fra for alle der ender disse steder don't give a fuck i sidste ende 

Skrevet
Nice and easy skrev, for 8 timer siden:

Det var såmænd @Line c der reagerede ved at mene jeg var enten naiv eller nærig i et svar jeg havde lagt ud om, at der også kunne være et nyttigt samarbejde mellem østpigerne og deres telefondamer i denne tråd:

Blev dog slettet af admin, der anså vores ordveksling som en afsporing af tråden, hvori det lå.

Jeg har kun påstået at I ser ned på lavprissegmentet.

citat:

jeres kunder vil I altid blive støttet i enhver nedladende omtale af kategori 3, og deres naive og nærige kunder. Alt nedladende og negativ omtale imod lavpris segmentet giver også et godt sammenhold 

mvh. nice and easy.

Der blev så ordret brugt ordet agenter og ikke teledamer i den anden tråd så vi har det på det rene og det 2 vidt forskellige statuser i vores branche :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.