Hop til indhold

Afhængighed....hva betyder prisen?

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg er dybt afhængig af cigaretter. Dernæst har jeg også en mindre spilafhænighed - sportsbetting, og så er spørgsmålet om jeg er afhængig af at besøge glædespiger. Og ville ublu priser kurere mig?

Er 100 procent sikker på at hvis en pakke smøger kostede 500 kr og hvis minimumsindsatsen på et odds var det samme, så var jeg stået af det ræs med det samme. Nok også derfor jeg går uden om de piger til 2000 kr + per time, også selvom det er meget fristende, men har simpelthen ikke råd. 

Men både tobaksindustrien og glædespigerne ønsker selvfølgelig ikke at skrue priserne voldsomt op, for så ville de ikke tjene ret mange penge.

Skrevet

Jeg synes ikke om tendensen til at sygeliggøre det normale, og de seksuelle drifter er normale. Synes du skal fortsætte med dine gp-besøg.

Mht. cigaretterne, der formentlig er usunde, vil jeg sige, at helsefanatikerne, der hverken ryger eller drikker og tilmed lever vegansk og motionerer dagligt, også bliver meget syge og dør.<_<

Jeg fortsætter i alle tilfælde med både rygning og gp'er, og når jeg så endeligt er død og røget ud i ikke-eksistensen, har jeg ingen bevidsthed om, at jeg nogensinde levede 'forkert' eller levede i det hele taget.

'Lev mens du kan og nyd det,' er mit motto.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

Priserne er ligeså høje/lave som kunderne vil betale... Nogen ville mene priserne allerede er "ublu" men når andre kunder vil betale det de vil have, hvorfor så ikke lade dem...

Skrevet

Jeg betaler gerne 2300 for en time sammen med den rigtige dame. Synes egentligt det er billigt med tanke på, hvilken speciel service det er jeg modtager.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.