Hop til indhold
Lauersen

Gjort lykkelig af et lækkert festknald med Sweetkisses til fredagsbar

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375793

Julie @SweetKisses er jo efterhånden legendarisk, lige som Evas fredagsbar hvor vi igen var sammen til en intenst liderlig halv time. Det er efterhånden fjerde gang vi ender i bollerummet efter fredagsbar#5, fredagsbar#6 og fredagsbar#7, og det kan da virkelig noget selvom det ikke tåler sammenligning med vores frække aftaler på hotel og i den hemmelige elskovsrede hvor jeg stædigt holder fast i at hun har givet mig mit livs bedste sex, penge lagt eller ej.

Jeg mente selv at jeg var tidligt på færde og velforberedt på hvad aftenen ville bringe, men da jeg nærmede mig den ellers velkendte adresse var længslen efter Sweet blevet til nervøsitet og forfjamskhed på et hidtil uset niveau, så jeg ad flere omgange tog fejl af både bygning og opgang. Det var ellers den altid tålmodige @kvinde 1966 der styrede telefonen, da @Eva Nadine havde travlt med at forberede et thailandsk festmåltid der skulle vise sig langt at overgå hvad fredagsbarerne ellers har kunnet byde på af spændende smagsoplevelser gennem tiden. Jeg kunne ved ankomsten se at der fra herresiden var et talstærkt fremmøde, imens det sædvanlige midtpunkt for festen @JenniferRomantica havde måttet melde afbud, og jeg kunne tilmed se at det var flere af Sweets faste elskere der var dukket op. Heriblandt vores Grand old Man @Mister12, der dog har for vane at være den der lukker ballet når vi andre har taget hver vores svingom i lagnerne med den søde. Det var derfor med en, for mig i al beskedenhed, lidt uvant snigen mig foran på balkortet at jeg havnede i det frække rum nærmest da Sweet var trådt ind af døren.

Der var en følelse af ægte gensynsglæde da jeg mærkede hendes krop i mine hænder og vi delte de første af mange hede kys mens pulsen steg og vores åndedræt blev intense. Jeg skulle selvfølgelig lige have afløb for mit kink med at pynte hendes frække undertøj med de medbragte pengesedler, men herfra gik der ikke længe før hun var på knæ foran sengen hvor hun ellers lod mig presse min pik dybt ned i hendes hals. Så hende op på sengen i en god stilling til at jeg kunne give hende en tur med tungen, og det var lige her jeg følte at det midtpunkt var kommet som hele aftenen drejede sig om for mig. Duften af hendes hud og køn, følelsen af hendes krop mod mine håndflader, en stemme der kaldte på mere, hendes lår der skælvede og en clit der blev stiv imod min tunge smeltede sammen til en samlet følelse i min egen krop hvor det at mærke en orgasme i hende bare føltes langt bedre en selv at få en. Jeg fik hurtigt et kondom på da min pik var blevet pænt stiv og startede med at tage hende i den stilling hun lå i mens jeg stod for fodenden af sengen.

Nu er Sweet velsignet med evnen til at få flere orgasmer indenfor kort tid, og jeg måtte simpelthen have hende øverst på mig for at mærke hendes signatur sprøjteorgasme der gerne kommer efter en kort ridetur. Det blev til i hvertfald to omgange sprøjt til min mund og udover mit ansigt (om det blev tre fortaber sig lidt i en lyserød tåge), før vi våde af safter og sved lå forpustede og holdt om hinanden. Jeg gav den et sidste forsøg med en tur i Doggy for selv at forsøge at komme, men lysten var mere til at røre ved hendes faste baller uden jeg rigtigt kunne beslutte mig til om jeg ville massere eller smække hende, så det blev lidt en blanding. Jeg fik også givet lidt sorte kys, og mens vi lå og snakkede om at vi virkelig skulle mødes igen på et hotel hvor vi skulle have den helt store tur med alle de frække ting vi begge to elsker at gøre, fik jeg da også sneget en finger op i hendes røvhul hvor jeg kunne mærke den stramme og stærke ringmuskel der før et par gange har lukket min pik ind og holdt den i et jerngreb.

En halv time i godt selskab går hurtigt, og efter en kort skyller og lidt hyggesnak i sofarækkerne om hvor mange nye navne jeg havde fået den dag og om jeg nu havde knappet skjorten rigtigt denne gang, blev jeg rekrutteret til køkkentjeneste under Evas kyndige vejledning mens Sweet måtte i byen efter flere kondomer. Det blev en travl aften for Sweet, men jeg fik da tiltusket mig en del friskkneppet-krammere når hun kom ud af værelset med de næste af gæsterne og jeg kunne snige mig væk fra gryderne et øjeblik. Så var der dejlig mad, drinks og bobler, røverhistorier i sofaerne, og en del dejligt kæl og samvær med den smukke og søde @Pianistinden der bare var mødt op som gæst til fredagsbaren.

Det var med en som de sidste gange vanlig berusende lykkefølelse jeg kunne bevæge mig hjemad, ikke kun mæt af lækker sex men også af dejligt smagende thairetter der helt fik mig til at undgå minefeltet af branderter, gadepiger og dansetyve omkring Burger King. De følgende dage havde verden fået farver, dufte og lys. Vinden kunne mærkes i kinderne og der var lige lidt ekstra fjeder i anklerne. Det er jo helt fantastisk at jeg kan få lov til endnu engang at være høj på livet efter en dejlig omgang sex med en skøn kvinde jeg virkelig nyder at være sammen med. Og ja, det øvrige selskab fejlede da bestemt heller ikke noget, så tak for en glad og stemningsfuld aften med masser af "døde soldater" på flere måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...