Hop til indhold

Mollytøsen vestsjælland.

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende her til aften. 

Skrev i går og løbende chat frem og tilbage og møde med hende her til aften. Hun er tynd så man skal være til tynde piger men syns selv hun er utrolig flot, sødt ansigt og fantastisk røv.

Sexen fantastisk tror aldrig jeg har prøvet så godt et blowjob, og hun rider som en engel og skønt stram. Også holder hun øjenkontakt så det virkelig føles som gfe.

Hendes personlighed er skøn, sød og snaksageligt, åben og ærlig. Ærligt en pige man kan forelske sig i.

Stedet er en lille lejlighed/rækkehus småt men rent og hyggeligt (husk dog at bank på den rigtige dør og ikke som jeg.

https://annoncelight.dk/showad/394834

Der er ikke billeder på annoncelight men på of og de passer.

Redigeret af skraldemand

Skrevet

Det er da lamt at man skal ind og oprette sig paa OF for at se billeder.  Og hvor paa vestsjaelland er det? Bare naermeste stoerre by.

Skrevet
  • Author
frisk fyr skrev, 1 time siden:

Hvordan kontaktede du hende, har prøvet flere gange på snap

Jeg startede med at sende et ansigtsbilled.

Skrevet
  • Author
Blueberry skrev, for 8 minutter siden:

Det er da lamt at man skal ind og oprette sig paa OF for at se billeder.  Og hvor paa vestsjaelland er det? Bare naermeste stoerre by.

Det kan man argumenter for. 

Større by vil være holbæk.

Skrevet
skraldemand skrev, for 8 timer siden:

Jeg startede med at sende et ansigtsbilled.

Samme her, er leveret men aldrig set

Skrevet

Mollytøsen kan være vanskelig at kommunikere med. Man skal have tålmodighed og det er ikke sikkert, at hun overhovedet svarer.

Hun lever et normalt liv og er ikke den type GP, der bare sidder og venter på, at nogen "ringer".

Hun er klart anbefalelsesværdig <3

Jeg er 100 % enig med trådstarter.

~~Hunt

Skrevet

Jae, så hører jeg nok ikke noget, det er 3 uger siden jeg skrev 1. Gang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.