Hop til indhold
Randersmand

Nogen erfaringer med Thai massage og wellnes i brædstrup?

Recommended Posts

Ummiddelbart er jeg kun gået forbi den der hedder thai massage og wellnes. Men har da læst mig frem til at der er en mere. Så kom endelig med udtagelser på hvad du ved. Jeg sætter pris på en ordentlig massage. Og tilbydes der andet er det da fint. Men jeg gidder ikke spilde 400 kr på en intetsigende massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok nogle år siden jeg sidst har været der men Brædstrup thai wellness besøgte jeg en del gange fordi jeg bøvlede med ondt i skroget og det kunne hun ihvertfald få til at gå over men jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter noget hanky panky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian50 skrev, for 19 timer siden:

Det er godt nok nogle år siden jeg sidst har været der men Brædstrup thai wellness besøgte jeg en del gange fordi jeg bøvlede med ondt i skroget og det kunne hun ihvertfald få til at gå over men jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter noget hanky panky

Det er også fair nok. Bare rart at vide om man skal have lidt ekstra kontanter med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...