Hop til indhold
lada34

Erika. Glostrup

Recommended Posts

Hej

Er der nogen af jer som ved om Erika kommer igen.

Hun har fået en del gode anmeldelser, så jeg fik endelig taget mig sammen og så var hun væk. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
lada34 skrev, for 15 timer siden:

Hej

Er der nogen af jer som ved om Erika kommer igen.

Hun har fået en del gode anmeldelser, så jeg fik endelig taget mig sammen og så var hun væk. :mellow:

Jeg mener at jeg har læst noget om at hun er tilbage omkring d 20/9, men jeg er ikke 100% sikker, måske var det på hendes sidste annonce hun skrev det, før hun rejste.....

Hold øje med Escordt-Guide, der plejer hun at annoncerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mindes at have set billede 37 før, men ikke de øvrige. Er jeg den eneste der synes det ser vildt sødt ud at hun skeler på det ene øje?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Jeg mindes at have set billede 37 før, men ikke de øvrige. Er jeg den eneste der synes det ser vildt sødt ud at hun skeler på det ene øje?

En del af de øvrige billeder har nu også været brugt før, og ja, jeg kan godt følge dig, jeg synes også at hun er charmerende med den lette skelen, men det er ikke noget man ser/lægger mærke til når man er sammen med Erika irl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...