Hop til indhold

Erika. Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen af jer som ved om Erika kommer igen.

Hun har fået en del gode anmeldelser, så jeg fik endelig taget mig sammen og så var hun væk. :mellow:

Skrevet
lada34 skrev, for 15 timer siden:

Hej

Er der nogen af jer som ved om Erika kommer igen.

Hun har fået en del gode anmeldelser, så jeg fik endelig taget mig sammen og så var hun væk. :mellow:

Jeg mener at jeg har læst noget om at hun er tilbage omkring d 20/9, men jeg er ikke 100% sikker, måske var det på hendes sidste annonce hun skrev det, før hun rejste.....

Hold øje med Escordt-Guide, der plejer hun at annoncerer.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg mindes at have set billede 37 før, men ikke de øvrige. Er jeg den eneste der synes det ser vildt sødt ud at hun skeler på det ene øje?

Skrevet
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Jeg mindes at have set billede 37 før, men ikke de øvrige. Er jeg den eneste der synes det ser vildt sødt ud at hun skeler på det ene øje?

En del af de øvrige billeder har nu også været brugt før, og ja, jeg kan godt følge dig, jeg synes også at hun er charmerende med den lette skelen, men det er ikke noget man ser/lægger mærke til når man er sammen med Erika irl.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.