Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 Søde danske piger fra København, nævnes skal dog intet navn. Min pung er alt for sløj, så prisen, den er alt for høj. Derfor hånden må gøre gavn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. September, 2024 Havde du ikke lavet en tråd til poesi.? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 Jow. Men der er den fordel som digter, at man for hvert lille digt kan følge med i, hvor mange visninger hver enkelt får. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. September, 2024 Nice and easy skrev, for 20 minutter siden: Jow. Men der er den fordel som digter, at man for hvert lille digt kan følge med i, hvor mange visninger hver enkelt får. mvh. nice and easy. Så måske give digtene en lille notits så man ved hvad det drejer sig om.. Ellers er det vel heller ikke korrekt info i forhold til at kunne bruge "visninger" til noget.. Der måske 20 personer der tror denne tråd handler om danske piger og anbefalinger der er gået ind og kigget og det vel forvridende i forhold til visninger tænker jeg.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 16. September, 2024 Ja den fælde røg jeg i hvert fald i Jennifer. I øvrigt bliver dine digte meget nemmere at læse Nice and easy, hvis du sørger for at rytmen i digtet stemmer. I den klassiske limerick er der 9 stavelser i linje 1, 2 og 5 og 6 stavelser i linje 3 og 4. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 324 Skrevet 16. September, 2024 Du skal ikke fortsætte for min skyld. 4 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. September, 2024 (edited) Det ikke fordi jeg har noget som helst imod trådene.. Men de tager pladsen fra anmeldelser osv på forsiden hver gang der kommer en ny tråd der er et digt.. 3 ud af 10 tråde på forsiden er dine digte.. Redigeret 16. September, 2024 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden: Så måske give digtene en lille notits så man ved hvad det drejer sig om.. Ellers er det vel heller ikke korrekt info i forhold til at kunne bruge "visninger" til noget.. Der måske 20 personer der tror denne tråd handler om danske piger og anbefalinger der er gået ind og kigget og det vel forvridende i forhold til visninger tænker jeg.. Det kan jeg godt se. Tak for det indspark. Så jeg kunne have brugt Poesi om... Søde danske piger.. eller Søde danske piger... poesi Hvilken synes du er bedst? mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 Lynge9400 skrev, for 50 minutter siden: Ja den fælde røg jeg i hvert fald i Jennifer. I øvrigt bliver dine digte meget nemmere at læse Nice and easy, hvis du sørger for at rytmen i digtet stemmer. I den klassiske limerick er der 9 stavelser i linje 1, 2 og 5 og 6 stavelser i linje 3 og 4. Tak for tilbagemeldingen. Det var ikke ment som, at folk skulle falde i en fælde. Bliver ændret fremover. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Det ikke fordi jeg har noget som helst imod trådene.. Men de tager pladsen fra anmeldelser osv på forsiden hver gang der kommer en ny tråd der er et digt.. 3 ud af 10 tråde på forsiden er dine digte.. Sorry for min skrive feber for tiden. Er du ok med det, hvis jeg bare drosler lidt ned? Synes du ét om dagen kunne gøre dig passende lidt besværret? mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 16. September, 2024 Det er ok. Jeg går med på legen og giver det et skud. Der er mange piger i Vejle Der tror de kan alle opgejle Men Jennifer kan Forføre en mand Så han straks må til hende bejle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. September, 2024 Nice and easy skrev, 1 time siden: Det kan jeg godt se. Tak for det indspark. Så jeg kunne have brugt Poesi om... Søde danske piger.. eller Søde danske piger... poesi Hvilken synes du er bedst? mvh. nice and easy. Dét tror jeg er en personlig smagssag.. Du skal gøre præcis som du synes er bedst.. Havde bare lige de velmenende foreslag.. Jeg selv er glad for - indført sætning - formatet.. Så jeg havde nok skrevet “Søde danske piger - Poesi -“.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Dét tror jeg er en personlig smagssag.. Du skal gøre præcis som du synes er bedst.. Havde bare lige de velmenende foreslag.. Jeg selv er glad for - indført sætning - formatet.. Så jeg havde nok skrevet “Søde danske piger - Poesi -“.. Jeg takker Jeg synes, at du skriver skide godt, og læser næsten alt fra din hånd. Kunne du tænke dig også at digte rim mv. ? mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 NB. Jeg opfatter ikke mine udgivelser som ufejlbarlige, og de kan helt sikkert gøres bedre og bedre med hjælp fra andre hænder. Derfor inviterer jeg alle, som har lyst at forbedre materialet til, at gøre det. Alle er hjerteligt velkomne. Skulle nogen få lyst til at bruge bare nogle linjer i en anden sammenhæng og udgive det i sin egen tråd, bliver jeg på ingen måder stødt. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1392 Skrevet 16. September, 2024 Jeg har lige lavet den her, men den følger vist ikke helt reglerne, det sgu svært Jeg mødte en gang en dejlig steg Pikken blev stiv og blodet steg Vi var begge to fyr og flamme Jeg med klatten prøvede at ramme Hun blev sur og råbte og skreg Nu må jeg vist hellere gå min vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 Needy skrev, for 1 minut siden: Jeg har lige lavet den her, men den følger vist ikke helt reglerne, det sgu svært Jeg mødte en gang en dejlig steg Pikken blev stiv og blodet steg Vi var begge to fyr og flamme Jeg med klatten prøvede at ramme Hun blev sur og råbte og skreg Nu må jeg vist hellere gå min vej Den er da fin og vittig. Ingen krav om limerick regler, hvis man har andre måder at formulere sig mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. September, 2024 Nice and easy skrev, for 39 minutter siden: Jeg takker Jeg synes, at du skriver skide godt, og læser næsten alt fra din hånd. Kunne du tænke dig også at digte rim mv. ? mvh. nice and easy Njargh.. Jeg er vist på ingen måder poetisk disponeret.. Dog elsker jeg poesioplæsninger.. Jeg anvender især at se de digtoplæsninger der er på "Button poetry" På Facebook.. Sabrina Benaim er især god synes jeg.. Og så har jeg en helt særlig svaghed for Neil Hilborn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 16. September, 2024 @Nice and easy Har du lang sommerferie, eller er du gået på folkepension.? Det virker til du keder dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rickodicko 8 Skrevet 16. September, 2024 Ok, men så er I selv ude om det: En liderlig pige fra Køge Fik pik, til hun skreg som en skøge Gik rundt i en døs Nu er hun min tøs De andre mænd vogter som høge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1392 Skrevet 16. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Njargh.. Jeg er vist på ingen måder poetisk disponeret.. @JenniferRomantica kom nu, du ka godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1392 Skrevet 16. September, 2024 Min kone og jeg var meget eventyrlige Og ind imellem også meget liderlige Vi gav den gas i busk og på plæne Og offentligt også meget kælne Folk gloede og syntes vi var anstødelige Vi var ihvertfald meget lidenskabelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 sweetstone skrev, for 5 timer siden: @Nice and easy Har du lang sommerferie, eller er du gået på folkepension.? Det virker til du keder dig. Begge dele. Har du gode forslag til alternative beskæftigelser? mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 20. September, 2024 JenniferRomantica skrev, den 16.9.2024 at 14:05: Der måske 20 personer der tror denne tråd handler om danske piger og anbefalinger der er gået ind og kigget og det vel forvridende i forhold til visninger tænker jeg. Den fælde faldt jeg i og følte mig lidt snydt da jeg troede at den handlede om gode aktive danske piger Nice and easy skrev, den 16.9.2024 at 15:01: Poesi om... Søde danske piger Den syntes jeg så ser man med det samme at det handler om poesi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg