Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 Ni nonner drømte om helligånden i Nibe Så for at undgå at komme i knibe, de med med fingrene i fissen lod sig fugte. Så alle parate til, at lade sig befrugte, lå de nu på stribe. mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 16. September, 2024 Nice and easy skrev, for 1 time siden: Ni nonner drømte om helligånden i Nibe Så for at undgå at komme i knibe, de med med fingrene i fissen lod sig fugte. Så alle parate til, at lade sig befrugte, lå de nu på stribe. mvh. nice and easy - - ja, - - og mænd sådan ude IRL skal huske : "En buket om ugen holder fugt i fugen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September, 2024 NB. Jeg opfatter ikke mine udgivelser som ufejlbarlige, og de kan helt sikkert gøres bedre og bedre med hjælp fra andre hænder. Derfor inviterer jeg alle, som har lyst at forbedre materialet til, at gøre det. Alle er hjerteligt velkomne. Skulle nogen få lyst til at bruge bare nogle linjer i en anden sammenhæng og udgive det i sin egen tråd, bliver jeg på ingen måder stødt. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg