Hop til indhold

Thai pige til "langtids leje" ???

Featured Replies

Skrevet

Har hørt at man i Thailand kan vælge kort tid, eller lang tid, som i dagevis.

Har vi mon den mulighed her i landet?

Altså en Thai pige/kvinde der flytter ind et par dage.

Lidt hygge, rengøring, massage, tøjvask, hygge, madlavning, hygge, osv..

???

Skrevet

Jeg har kun hørt om overnatning. Men det er vel et spørgsmål om prisen. Dog tror jeg ikke at en pige vil sige ja til flere dage hvis hun ikke har mødt dig et par gange før. 
men besøg et par stykker, og hvis der er en som du tror det viL blive godt med, så spørg. Dog tror jeg at prisen vil være meget høj. Det vil nok være billiger at tage en eller to uger til Thailand og då en pige der i “long time”, så skal i også kun hygge, da der ikke skal gøres rent eller laves mad.;-)

Skrevet
Lovingthai skrev, for 4 timer siden:

Det vil nok være billiger at tage en eller to uger til Thailand og då en pige der i “long time”, så skal i også kun hygge, da der ikke skal gøres rent eller laves mad.;-)

Du kender ikke meget til Thai-piger - de kan ikke holde hænderne i ro, når de ser en opvask - og pludselig har de både vasket gulv og tøj + redt din seng - og hvis du ikke passer på, begynder de også at lave mad ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Du kender ikke meget til Thai-piger - de kan ikke holde hænderne i ro, når de ser en opvask - og pludselig har de både vasket gulv og tøj + redt din seng - og hvis du ikke passer på, begynder de også at lave mad ;-)

Jo det ved jeg godt, men der er ikke meget opvask på et hotelværelse, men ja dit tøj bliver lagt sammen og på plads, har oplevet det, og oplever set dagligt, det har konen aldrig vendt sig af med, tak for det, efter 25 år.

Skrevet
Lovingthai skrev, for 53 minutter siden:

der er ikke meget opvask på et hotelværelse

Nej, men nu lejer jeg altid en condo med køkken - det er ofte billigere end et hotelværelse - og når man selv kan lave morgenkaffe og lidt mad, sparer man yderligere mange penge

Skrevet

Jeg kender 2 thai piger i DK, som både spiser ude sammen med "de udvalgte kunder" og tager dage ture sammen. Om de også laver rengøring, mad, vasketøj..... Tror jeg sq ikke du skal regne med her hjemme.

De thaipiger som allerede arbejder i DK, er blevet vænnet sig til de "vestlige" måde at arbejde og være på. 

Hvis du finder en, så kommer du nok også til at betale for det. Og så er en tur til Thailand nok billigere!

Skrevet

Det hedder "au pair"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.